شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
پروژه احداث کارخانه تولید شکر قهوه ای از نیشکر با ظرفیت تولید هفت هزار تن شکر قهوه ای در سال، به بهره برداری می رسد.
 مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان گفت: کارخانه تولید شکر قهوه ای از نیشکر برای نخستین بار در ایران، آبان امسال در خوزستان به بهره برداری می رسد.

ستار شکیبا اظهار کرد: پروژه احداث کارخانه تولید شکر قهوه ای از نیشکر با ظرفیت تولید هفت هزار تن شکر قهوه ای در سال، به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه احداث کارخانه شکر قهوه ای در شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان از آبان سال 1394 آغاز و هم اکنون 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات ساخت آن از توسط متخصصان داخلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شکر قهوه ای دارای کالری کمتری نسبت به شکر سفید است و مقدار قابل توجهی از املاح مفید نظیر کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم را داراست گفت: شکر قهوه ای دارای مقداری اسید گلایکولیک است که این نوع اسید طبیعی نه تنها باعث بهبود وضعیت پوست می شود بلکه از آن در برابر سموم نیز محافظت می کند و در بیشتر لوازم آرایشی مرغوب از شکر قهوه ای استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان خاطرنشان کرد: شکر قهوه ای علاوه بر مصارف خانگی در شیرینی پزی و به ویژه پخت انواع کیک، مصرف فراوانی دارد و بر حسب کیفیت، مزه، بو و قوام آن در ترکیبات شیر، بستنی، خامه و انواع شیرینی به کار می رود.

کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان، یکی از شرکت های هفتگانه تابعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان است که ظرفیت اسمی سالانه آن تولید 100هزار تن شکر خام است.
این شرکت در کیلومتر 75 جاده اهواز - خرمشهر واقع شده است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار