شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
دست‌نشان: در حد نام بزرگ صنعت نفت با این تیم برخورد کنید
انتظار داریم که در حد نام بزرگ صنعت نفت با این تیم برخورد شود و توجه خاصی به نماینده شایسته آبادان در فوتبال کشور صورت گیرد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: انتظار داریم که در حد نام بزرگ صنعت نفت با این تیم برخورد شود و توجه خاصی به نماینده شایسته آبادان در فوتبال کشور صورت گیرد.

نادر دست‌نشان در رابطه با آخرین وضعیت تیمش برای تقابل با نفت تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: در شرایط خوبی قرارداریم و تمرینات با کیفیت بالایی در حال برگزاری است و شب گذشته نیز با انجام یک بازی تدارکاتی با استقلال خرمشهر، شادابی و آمادگی را در بازیکنان مشاهده کردیم که این بازی منجر به زدن پنج گل از سوی بازیکنان شد.

وی ادامه داد: تمرینات تاکتیکی را در طول مدت گذشته به انجام رساندیم و این موضوع تا بازی با نفت تهران ادامه خواهد یافت و ضمن بررسی شیوه بازی مقابل حریف آینده، خود را مهیا برای تقابل با این تیم خواهیم کرد، نفت تهران تیم فنی و دارای کادر مجرب و بازیکنان با کیفیتی است که تجربه آسیایی نیز دارد و این موضوع با توجه به کیفیت بالای تیم نفت آبادان نوید یک بازی زیبا را از سوی دو تیم می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تعطیلات پیش آمده در لیگ برتر، تصریح کرد: مسلما هر وقفه‌ای در بین لیگ بر روی کار تیم تاثیر خواهد گذاشت و باید منتظر ماند و دید این تاثیر برای ما مثبت یا منفی خواهد بود، اما امیدواریم این اتفاق برای تیم نفت آبادان رخ ندهد و روند رو به رشد و صعودی ما متوقف نشود.

دست‌نشان افزود: به لحاظ فنی آمادگی کامل داریم تا در مقابل حریف صاحب نام خود صف‌آرایی کنیم و تمامی نفرات خود را نیز در این دیدار به همراه خواهیم داشت.

وی با اشاره به مشکلات مالی که گریبان‌گیر باشگاه صنعت نفت شده و تاثیر آن بر روند تیمی نماینده آبادان در لیگ برتر، عنوان کرد: مطمئنا مشکلات مالی تاثیر خود را بر هر تیمی خواهد گذاشت و ما خیلی از برنامه‌های خود را به واسطه وجود این مشکلات و کمبودها نتوانستیم انجام دهیم، اما این انتظار را داریم که در حد نام بزرگ صنعت نفت با این تیم برخورد شود و توجه خاصی به نماینده شایسته آبادان در فوتبال کشور صورت گیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد: در بازی آینده با نفت تهران نیز برای کسب امتیاز و پیروزی به میدان خواهیم رفت چرا که فکر نمی‌کنم هیچ تیمی برای باخت به میدان برود و ما خواسته‌ای جز کسب برد در این دیدار نداریم.

دست‌نشان استفاده از تمامی بازیکنان را در این دیدار بلامانع خواند و در خصوص بازیکن برزیلی و جدید این تیم یادآور شد: «برونو اولیویرا» مشکلی برای بازی در دیدار مقابل نفت تهران نخواهد داشت اما به‌کارگیری او منوط به خواسته و تصمیم‌گیری کادر فنی خواهد بود.

وی در خصوص شرایط بدنی بازیکنان این تیم با وجود گذشتن هفته‌ها از تمرینات بدنسازی، گفت: تیم در شرایط بدنی مناسبی قرار دارد و بازیکنانی که پس از تمرینات بدنی به اما اضافه شدند نیز به شرایط مطلوب رسیده‌اند، رضا نوروزی نیز به زعم کادر فنی به شرایط آرمانی نزدیک شده و می‌توان عملکرد وی را در بازی‌های آینده سنجید.

سرمربی طلایی‌پوشان آبادانی ترافیک بازیکن در برخی خطوط این تیم را یک حُسن خواند و خاطرنشان کرد: اینکه در انتخاب بازیکن دچار تردید می‌شویم یک حسن است نه مشکل، این موضوع باعث ایجاد رقابت در بازیکنان شده و می‌توان بهترین گزینه‌ها را برای هر بازی انتخاب کرد، خوشبختانه در تمامی خطوط بازیکنان توانمندی داریم که در می‌توانند کمک‌ بسیاری به تیم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال و در هفته پنجم، عصر جمعه از ساعت 18 و 30 در تهران به مصاف نفت خواهد رفت.

این تیم هم اکنون با هشت امتیاز و بدون داشتن شکست از چهار بازی گذشته خود، در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار