اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
نقل و انتقالات فوتبال ایران روز دوشنبه به پایان خواهد رسید و 16 تیم لیگ برتری این فرصت را دارند تا آخرین تغییرات را در لیست بازیکنان خود اعمال کنند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز دوشنبه 15 شهریور روز پایانی نقل و انتقالات در فوتبال ایران است و تیم های مختلف این فرصت را دارند تا در این روز آخرین تلاش های خود را با تکمیل تیم های خود انجام دهند. برای پیگیری آخرین خبرها، گمانه زنی ها و نقل و انتقالات فوتبال ایران همراه ورزش سه باشید:

 

پادوانی استقلالی می‌شود


لئوناردو پادوانی پس از کش و قوس های فراوان توانست رضایت نامه خود را از باشگاه سپاهان دریافت کند تا برای استقلالی شدن مشکلی نداشته باشد. پادوانی که پیش از این با آبی ها به توافق رسیده بود، تا ساعت 24 امروز مهلت دارد قرارداد خود با آبی ها را رسمی کند. پادوانی در نفت تهران نیز شاگرد منصوریان بود و حالا بعد از یک سال این بار با پیراهن استقلال مجددا استقلالی خواهد شد.

 

پرسپولیس - کرملا چعب و رامین


برانکو ایوانکوویچ که عمده تغییرات تیمش را در ابتدای فصل انجام داده بود، با توجه به بازگشت رامین رضاییان به ایران، بار دیگر قرارداد مدافع راست ملی پوش تیمش را تمدید کرد و البته رضا کرملا چعب، مهاجم تیم ملی جوانان را نیز به ترکیب خود اضافه کرد. آنها در روز پایانی نقل و انتقالات با توجه به شرایط لیست خود تغییری ایجاد نخواهند کرد. هر چند همچنان گمانه زنی درباره فسخ قرارداد با آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم وجود دارد و باید تا ساعات پایانی در انتظار آن ماند.

 

پورقاز ماندنی شد


علی رغم صحبت هایی که مبنی بر جدای پورقاز و پیوستن به یکی از تیم های دیگر شده بود، با صحبت های پورموسوی این بازیکن ترجیح داد در استقلال خوزستان بماند. البته حضور احتمالی پادوانی در استقلال تهران می تواند مزید بر علت باشد چرا که استقلال تهران مشتری اصلی پورقاز بود.

 

یک سرخابی دیگر در خونه به خونه


رضا نورمحمدی که در ابتدای فصل پس از جدایی از پرسپولیس راهی سیاه جامگان شد تنها چهار هفته در میان شاگردان فرهاد کاظمی دوام آورد و طی روزهای گذشته قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. شنیده ها حاکی از این است که کاپیتان پیشین پرسپولیس مانند حنیف عمران زاده، مازیار زاع، پژمان نوری و محسن فروزان که سابقه حضور در میان سرخابی های پایتخت را دارد به زودی راهی بابل خواهد شد تا به جمع شاگردان مرزبان اضافه شود.

 

استقلال خوزستان؛ ورودی تعطیل!

 

استقلال خوزستان امروز یکی از خلوت ترین تیم های لیگ برتر خواهد بود؛ استقلالی های خوزستان لیست بالای ٢٣ سال شان پر شده است. حضور فریرا کایون مهاجم برزیلی در این تیم منتفی شده است و تنها ورودی این تیم وحید شیخ ویسی بود که به جای امید سینگ وارد لیست شد. گودرز داوودی دروازه بان جوان و خوش اتیه استقلال خوزستان علی رغم پارگی رباط صلیبی در لیست پورموسوی باقی ماند.

 

هادی عقیلی؛ علامت سوال بزرگ روز پایانی


هادی عقیلی در سپاهان وضعیت نامشخصی دارد. کاپیتان زردپوشان در ابتدای فصل با تصمیم ویسی در لیست مازاد سپاهان قرار گرفت اما این بازیکن با توجه به قرارداد با سپاهان، همچنان در لیست زردپوشان حضور دارد. عقیلی تا پایان روز دوشنبه زمان دارد تا با برطرف کردن مشکلات خود با سپاهانی ها به تمرینات این تیم اضافه شود و در لیگ شانزدهم نیز با پیراهن سپاهان فوتبال خود را ادامه دهد. تا به این لحظه توافقی بین طرفین انجام نشده و اگر تا آخرین لحظه تغییراتی رخ ندهد کمیته انضباطی درباره پرونده هادی عقیلی و باشگاه سپاهان تصمیم گیرنده خواهد بود.

 

ساعت های شلوغ در ماشین‌سازی


باشگاه ماشین سازی ساعت های شلوغی را سپری خواهد کرد. سبزقبایان تبریزی پس از فسخ قرارداد با سعید دقیقی و جلال رافخایی سخت به دنبال جذب مهاجم هستند. آنها با مهرداد بایرامی مهاجم پیشین فولاد که قراردادش را با تیم اهوازی فسخ کرده مذاکراتی داشته اند و احتمالا تا ساعتی دیگر قرارداد او را به امضا می رسانند. علی هزامی پور مدافع خوزستانی سابق سپاهان و فولاد هم یکی دیگر از گزینه های رسول خطیبی برای تیمم تیمش است. ممکن است ماشین سازان امروز یک مهاجم خارجی را نیز به خدمت بگیرند.

 

فولاد - ساسان و یک جای خالی برای سروش

فولادی‌های خوزستان روز گذشته ساسان انصاری را به تیمشان بازگرداندند و قرارداد ١ ساله بهقیمت ٦٠٠ میلیون با او امضا کردند. اما سعداوی از حضور رفیعی نا امید نشده است و به دنبال فسخ قرارداد با علی سلیمی هستند تا سروش را بتوانند در نیم فصل به تیمشان اضافه کنند.سلیمی روز گذشته در باشگاه فولاد حاضر شد و شرطش برای فسخ توافقی را پرداختبدهی‌های گذشته‌اش اعلام کرد، هنوز خبری مبنی بر توافق سلیمی و فولاد مبنی بر فسخ مخابره نشده است.

 

پدیده مشهد تیم آرام روز آخر


پدیده مشهد که در شروع لیگ تغییرات زیادی داشت، فعالیتی در آخرین روز فصل نقل و انتقالات نخواهد داشت تا لیست این تیم در روز پایانی دستخوش تغییر نشود. شاگردان مهاجری پیش از شروع فصل با اضافه کردن بازیکنانی مانند شهاب گردان، محمدرضا خرسندنیا، مهرداد کفشگری و غیره نمره قابل قبولی در فصل نقل و انتقالات گرفتند و حالا بی توجه به هیاهو نقل و انتقالات تمرینات خود را پیگیری می کنند.

 

بی خیالی تراکتور و گسترش فولاد


دو تیم تبریزی لیگ برتر در روز آخر نقل و انتقالات فعالیتی نخواهند داشت. تراکتورسازی و گسترش فولاد قبل از شروع مسابقات تمام نفرات مورد نظر خود را جذب کردند و دیگر تا نیم فصل بازیکنی را به جمع نفراتشان اضافه نخواهند کرد. تراکتورسازی در لیست خود فقط یک جای خالی دارد که این جای خالی امروز قطعا پر نمی شود و شاید در میانه راه با یک بازیکن آزاد قرارداد بسته شود. از سوی دیگر گسترش فولاد نیز شرایط مشابهی دارد. تیم تحت نظر کمالوند حتی به جای محمد نصرتی نیز بازیکنی جذب نمی کند و سهمیه آزاد خود را احتمالا تا نیم فصل نگه خواهد داشت. تراکتور و گسترش فولاد برعکس ماشین سازی بی خیال روز آخر نقل و انتقالات هستند و ترجیح می دهند به بازی آینده خود فکر کنند.

 

سیاه جامگان و سورپرایز برزیلی


سیاه جامگان مشهد با هدایت فرهاد کاظمی از فعالترین تیم های فصل نقل و انتقالات بود که به نظر می رسد فعالیت این تیم تا آخرین ساعات روز دوشنبه نیز ادامه خواهد یافت. موسی ترائوره سنگالی که در بازی سیاه جامگان برابر سپاهان با به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک پنالتی عملکرد فوق العاده ای داشت بازیکنی است که حضور او در سپاهان قطعی به نظر می رسد. سورپرایز دیگر کاظمی برای حضور قدرتمند در لیگ شانزدهم اما برونو سزار برزیلی است. سزار در سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشت و پس از یک نیم فصل موفق راهی تیم های ثروتمند حاشیه خلیج فارس شد. نام سزار در این سالها بارها در فوتبال ایران مطرح شده اما به نظر می رسد حضور او این بار در سیاه جامگان از همیشه واقعی تر باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار