شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
رسانه‌ها استقبال خوبی از بازی تیم ملی فوتبال ایران و چین کرده‌اند و تاکنون 300 رسانه‌ درخواست دریافت ID این بازی را کرده‌اند.
به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16 و 5 دقیقه در دومین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف چین می‌رود.

خبرگزاری AP گزارش جالبی در مورد بحث رسانه‌ای این مسابقه منتشر کرده است. در این گزاراش اعلام شده 300 رسانه برای پوشش خبری این مسابقه درخواست ID و انجام مصاحبه داشته‌اند. 

در این بین 100 رسانه چینی به طور رسمی درخواست خود را برای انجام مصاحبه قبل و بعد از بازی به صورت اختصاصی اعلام کرده‌اند.

این اتفاق برای اولین بار است که در رده ملی برای تیم ملی چین رخ می‌دهد که این تعداد رسانه خواهان تهیه گزارش از حواشی یک مسابقه هستند.

فدراسیون فوتبال چین اعلام کرده تا به الان 294 گزارشگر، خبرنگار، عکاس و ... در خواست گرفتن ID داشته‌اند. این 294 ID برای عکاسان، روزنامه‌ها، خبرنگاران، گزارشگران و افرادی است که حق پخش بازی را دارند.

حق پخش مسابقه ایران و چین در اختیار شبکه CCTV است. همچنین این بازی 50 گزارشگر دارد که این مسئله یک رکوردشکنی در فوتبال چین محسوب می‌شود. برخی از این گزارشگران به صورت داوطلب فعالیت می‌کنند.

این اتفاق در حالی است که از سوی فدراسیون فوتبال ایران هیچ نماینده‌ رسانه‌ای معرفی نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار