اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
به ایجاد شرایط سخت و جوسازی نامناسب و ناآرامی در جامعه نیازی نیست و دولت از این شرایط با اقتدار عبور می کند.
 معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، برخی فضا سازی ها و تهمت ها علیه دولت یازدهم را ناجوانمردانه خواند و گفت:البته به ایجاد شرایط سخت و جوسازی نامناسب و ناآرامی در جامعه نیازی نیست و دولت از این شرایط با اقتدار عبور می کند.

مرتضی بانک روز سه شنبه در سفر به شهرستان های آبادان و خرمشهر و در حاشیه بازدید از روند فعالیت شرکت کشتی سازی اروندان خرمشهر در جمع خبرنگاران رسانه ها در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص واکنش دولت به برخی توهین ها به رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت، گفت:دولت از جانب برخی منتقدان با انتقاداتی مواجه است که برخی از این انتقادات، کارشناسی شده، دقیق و حساب شده است، ولی بخش زیادی از آن نیز جوسازی و فضاسازی است.

وی تاکید کرد:باید اذعان کرد که جسارت برخی افراد در تهمت به شخص دوم کشور جای بحث دارد و انتظار جدی این است که دستگاه قضایی وارد این موضوع شده و همانطور که در موضوع واگذاری واحدهای مسکونی از سوی شهرداری، دستگاه قضایی برای اینکه اتهامی به فردی وارد نشود اقدام عاجل کرد، در موضوع توهین به رئیس جمهوری نیز برخورد کند.

بانک گفت:دولت یازدهم، ظرفیت انتقادپذیری بالایی دارد و نیازی به ایجاد شرایط سخت و جوسازی نامناسب و ناآرامی در جامعه نیست و از تهمت ها، اتهامات و فضاسازی ها با اقتدار عبور می کند.

در موضوع حقوق های نامتعارف، دولت برای برخورد با موضوع از راه قانون وارد عمل شد

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در ادامه سخنانش در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص رویکرد دولت در موضوع حقوق های نامتعارف نیز، گفت:دریافت حقوق های نامتعارف مربوط به این دولت نیست و از از سال های گذشته وجود داشته که بر اساس برخی آئین نامه ها و خلاء های قانونی یا مصوبات، برخی دستگاه های دولتی یا شرکت ها، برخی امکانات خاص را برای مدیران فراهم کردند.

وی افزود:بسیاری از مدیران از این امکانات اصلا استفاده نکرده و عبور کردند و از این جمع نیز، تعداد محدودی از امکانات مصوب بر اساس مصوبات هیات مدیره استفاده کردند که دولت در همان مراحل نخستین، حدود 13 نفر از مدیرانی که حقوق نامتعارف داشتند را شناسایی کرده و این حقوق ها و پاداش ها به بیت المال بازگشت.

بانک در خصوص اقدامات دولت یازدهم برای کاهش زمینه های ارتکاب فساد در سیستم اداری کشور نیز، گفت:موضوع مهم آن است تا امکان سوء استفاده از بیت المال از بین برود و دولت و شورای عالی اداری نیز بر سلامت نظام اداری تاکید دارند که این موضوع به صورت ریشه ای و اساسی حل شود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم دوری از فضاسازی رسانه ای در این خصوص، تصریح کرد:تاکید رئیس جمهوری نیز این است که راه تکرار خطا بسته شود، لذا شورای حقوق و دستمزد و هیات دولت نیز مصوبات خوبی داشت که این را از این به بعد این موضوع کنترل شود.

بانک تاکید کرد:به هر حال، موضوعی اتفاق افتاد و توجه دولت را جلب کرد و دولت نیز با آغوش باز به استقبال حل مشکل رفت، ولی امیدواریم بقیه دستگاه ها همچون دستگاه هایی که این روزها موضوع آنها مطرح است، روشی همچون دولت را برای مواجه با آنها در پیش گرفته و از برخورد خشن و قهری بپرهیزند.

مصوبات سفرهای استانی دولت یازدهم بر اساس امکانات و نیاز استان ها

بانک در ادامه سخنانش در پاسخ به پرسش ایرنا در خصوص رویکرد دولت یازدهم در سفر به استان های کشور و کاروان تدبیر و امید نیز، گفت:مهم ترین موفقیت دولت در سفر کاروان تدبیر و امید به استان ها، اجرای تعهدات دولت است و تعهدات در همه سفرها به نحوی تنظیم شده که با اعتباراتی که امکان تحقق آن وجود دارد تطبیق داده شده و هماهنگ شود.

بانک مهم ترین تفاوت سفرهای کاروان تدبیر و امید به استان ها را عمل به وعده های مصوب و تصویب مصوبات بر اساس امکامات استان ها و نیازسنجی مردم آن خطه دانست و افزود:انجام تعهدات دولت در استان ها بر اساس اطلاعات به دست آمده، مبنی بر پیش بینی ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هیات هایی برای بررسی میزان تحقق مصوبات سفر به استان ها اعزام می شود، ادامه داد:این هیات ها در راستای رفع مشکلات تحقق وعده های دولت فعالیت می کند.

به گزارش ایرنا در این دیدار، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ولی الله حیاتی فرماندار خرمشهر، عامر کعبی و غلامرضا شرفی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان حضور داشتند.

شرکت کشتی سازی اروندان در ساخت، تعمیر ، خدمات پس از فروش انواع کشتی های آلومینیومی و فولادی تا سقف دو هزار و 500 تن نظیر شناورهای آلومینیومی، گشتی آموزشی، راهنما بر، آمبولانس دریایی، صیادی، خدماتی، کروبوت، مسافربری فعالیت می کند.

این شرکت همچنین انواع شناورهای فولادی از قبیل لندینگ کرافت، دوبه موتوردار، آتش خوار، یدک کش، خدماتی، انواع بارج ها، فانوس دریائی فعالیت می کند.

برچسب ها: مرتضی بانک ، تهمت ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار