شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
اعضای محترم شورای اسلامی شهر شوش

سلام علیکم؛

لازم می دانم از رای اعتماد شما سروران گرانقدر که بر اساس انتخاب اینجانب به عنوان رییس جدید شورای اسلامی شهر شوش زمینه توفیق خدمتی بزرگ را برای اینجانب برای باری دیگر را فراهم آوردید صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

از هم اکنون سنگینی این مسئولیت خطیر را با تمام وجود دریافته و از خداوند متعال عاجزانه با توسل به اهل بیت(ع) یاری می طلبم و امید دارم روزهای خوبی را با همدلی، محبت، صمیمت و در کنارهم بودن با هدف توسعه پایدار  رقم زنیم.

توفیقی بی بدل برای خدمت به همشهریان عزیز و همچنین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصیبمان شده است و از این بابت خداوند متعال را شکرگزارم.

حسن ظن و اعتماد اعضای محترم شورای اسلامی شهر شوش  سرمایه ای پربهاست که تلاشم را برای خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم فهیم، ولایتمدار و قدرشناس شهرستان شوش  بیش از پیش مصمم می کند.

در پایان بار دیگر از تمامی اعضای محترم شورا و مردم ولایت مدار شهر شوش به خاطر اعتماد و انتخاب اینجانب به عنوان خدمتگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمال تشکر و قدردانی را داشته و به همه همکاران و به ویژه هیئت رئیسه شورای اسلامی خسته نباشید و خدا قوت عرض مینمایم.

سیدمجیدنوری زاده

رئیس شورای اسلامی شهر شوش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار