شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مدیر کل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب تاکید کرد: قطع همکاری بانک ها با تعاونی البرز ایرانیان ربطی به موسسه آرمان ندارد
موسسه اعتباری البرز ایرانیان در گذشته از تابلوی موسسه اعتباری آرمان استفاده می کرد و هم اکنون به صورت مستقل فعالیت می کند...


شوشان: مدیر کل منطقه جنوب غرب موسسه اعتباری آرمان ( تعاونی اعتبار وحدت)  گفت: لغو مجوز فعالیت البرز ایرانیان هیچ ربطی به فعالیت موسسه آرمان ( تعاونی اعتبار وحدت)   ندارد و هم اکنون هیچ بانکی ارتباط کاری و خدماتی خود را با ما قطع نکرده است.

حمید رضا جهازی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سالن جلسات موسسه اعتباری آرمان (وحدت سابق) برگزار شد  گفت:  متاسفانه چندی پیش موسسه البرز ایرانیان که در حوزه استان کرمانشاه فعالیت می کند  دچار برخی مشکلات شد و در اثر آن دادستانی این استان طی نامه ای به بانک مرکزی خواستار اقدام قانونی لازم در این باره شده بود . موسسه اعتباری البرز ایرانیان در گذشته از تابلوی موسسه اعتباری آرمان استفاده می کرد و هم اکنون به صورت مستقل فعالیت می کند . متاسفانه در نامه ی یاد شده نام موسسه اعتباری البرز ایرانیان در کنار موسسه اعتباری آرمان آورده شده بود و از همین رو بانک مرکزی نیز به اشتباه موسسه ما را مشمول نامه دادستان دانسته و به تبع آن اقدام کرد . 



قطع همکاری بانک ها با تعاونی البرز ایرانیان ربطی به موسسه آرمان ندارد/ فعالیت موسسه آرمان در حالت عادی پیگیری می شودجهازی  با اشاره به شبهات ایجاد شده در لغو مجوز تصریح کرد: با اطلاع از این اتفاق ما پیگیری های لازم را از مرجع دادستانی کرمانشاه و بانک مرکزی انجام دادیم و توانستیم اصلاحیه نامه را از دادستانی کرمانشاه و بانک مرکزی گرفته و به بانک و موسسات ابلاغ کنیم.  مدیریت بانک مرکزی به منظور حفظ آرامش و دادن اطمینان خاطر به سپرده گذاران بلا فاصله اصلاحیه به دادستان استان کرمانشاه ارسال کردند.

وی تاکید کرد: اصلاحیه بانک مرکزی نشان از فعالیت قانونی موسسه اعتباری آرمان( تعاونی اعتبار وحدت) است. وقتی  دادستان یک استان و دو تن از معاونان بانک مرکزی ایران نامه قبلی خود را اصلاح می کنند در واقع مهر تاییدی به فعالیت قانونی موسسه اعتباری آرمان(تعاونی اعتبار وحدت) است. 

جهازی گفت: در پی این اتفاق برخی شیطنت کرده و موج منفی را در برخی شهرستان ها بر علیه موسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) راه انداختند که خوشبختانه با نامه ی اصلاحیه و اعتماد مشتریان ما راه به جایی نبردند و هم اکنون فعالیت ما در حالت عادی پیگیری می شود. خوشبختامه ما تمهیدات لازم را نیز اندیشیده بودیم و با وجود نقدینگی بالای موسسه و اعتبارات لازم هیچ مشکل و جای اعتراضی برای مشتریان به وجود نیامد. 

مدیر کل منطقه جنوب غرب موسسه اعتباری آرمان( تعاونی اعتبار وحدت) اظهار کرد: موسسه آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) در حال انجام مراحل پایانی ادغام شدن با موسسه توسعه است.  هم اکنون   90 درصد  توافقات و اقدامات لازم برای ادغام دو موسسه اعتباری آرمان (وحدت سابق) و توسعه نهایی شده است. 

وی ادامه داد: پس از این توافقات در پروسه بانک مرکزی وارد  شده ایم و درخواست ما برای تصویب به شورای پول و اعتبار ارجاع داده شده است .  به طور حتم موسسات اعتباری به منظور ادغام ، توسعه و یا تبدیل به بانک شدن تابع سیاست های بانک مرکزی هستند. طبق پیش بینی  های ما انتظار می رود که ظرف 2 ماه آینده موسسه آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) با نام جدید توسعه به فعالیت خود ادامه داده و خدمات بانکی خود را نیز گسترش دهد.

مدیر کل منطقه جنوب غرب کشور در پایان ابراز امید واری کرد: مردم با آگاهی و تحقیق مسائل جامعه را پیگیری کنند چرا که  هر پیامی را به دلیل تکرار در فضای مجازی نپذیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار