شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
اعلام عدم التزام به اسلام و انقلاب اسلامی، آن هم برای ۵۰۰ عالم و فاضل حوزه‌های علمیه را زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای تشکّل‌های دانشجویی استان خراسان رضوی گفت: مردم آگاه فریب نمی‌خورند ، در زمانی که هر خبری در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر شهپر ابزار اطلاع رسانی به سراسر جهان می‌رسد، نمی‌توان با هدف بی‌خبر ماندن مردم، به سانسور روی آورد و یا خرده شیشه در نان مردم ریخت.

چرا که مردم و به ویژه جوانان، از همه چیز خبر دارند. متأسفانه در جامعه کسانی هستند که اگر حرفهای هر منتقدی ولو دلسوز مخالف جریانات فکری و سیاسی آنان باشد، برخوردهای سلبی می‌کنند که این کار اصلاً با روح انقلاب سازگار نیست. اعلام عدم التزام به اسلام و انقلاب اسلامی، آن هم برای ۵۰۰ عالم و فاضل حوزه‌های علمیه را زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست ، هر یک از این آقایان که رد صلاحیت شدند، در حوزه های علمیه شاگردان زیاد و در اقصی نقاط جامعه منبر دارند و حتی بعضاً ائمه جمعه و جماعات هستند.

در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ همه بزرگان یک جناح از طرف مردم یکجا حذف شدند و همه افراد لیست دوم و سوم جناحی دیگر یکجا انتخاب شدند، وجهه تمایز این دو لیست، شعار اعتدالی بود و رأی لیست منتسبین به گروه اعتدال، نشان از توجه مردم جامعه به این اصل اسلامی و شیعی است که باید به عنوان پیام انتخابات، مورد توجه مسئولان قرار گیرد. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

برچسب ها: انتخابات ، جناح
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار