شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان گفت:سوموکاران آبادانی در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.

'سومو'، سبک کشتی ژاپنی است که در آن وزن، اندازه و قدرت در درجه نخست اهمیت قرار دارد.
گرچه سرعت و یورش ناگهانی نیز مفید است، هدف شرکت کنندگان این است که حریف خود را از رینگ (به قطر چهار متر و ۶۰ سانتیمتر) بیرون انداخته یا او را وادار کنند، یکی از اعضای بدن خود را بر زمین گذارد.

پیمان ادیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:این مسابقات روز گذشته در سه رده سنی نوجوانان و جوانان و بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار شد.

وی اظهار داشت:در این رقابت ها تیم ' سوموی آبادان' در رده های سنی و وزن های مختلف موفق به کسب هفت مدال شد که چهار طلا، یک نقره و ٢ برنز حاصل تلاش سوموکاران آبادانی بود.
رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:بهروز محمدی در وزن ٨٥ کیلوگرم مدال طلا و در وزن اوپن مدال برنز را کسب کرد، سجاد کرمی مدال نقره وزن ٨٠ کیلوگرم و همچنین برنز وزن اوپن را از آن خود کرد.

ادیبی افزود:مدال طلای وزن اوپن جوانان به صادق چلابی رسید و سپهر غلامیان مدال طلای وزن اوپن رده سنی نوجوانان و محمد امین صباحی مقدم مدال طلای اوپن را به دست آوردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار