شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
کاپیتان تیم فوتبال سایپا البرز گفت: تیم ما دربازی برابر فولاد خوزستان مستحق پیروزی بود و اگرچه با هدف پیروزی به میدان رفتیم اما یک امتیاز هم از این بازی سخت برای ما مطلوب است.

ابراهیم صادقی پس از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان درهفته پنجم رقابت های لیگ برتر باشگاههای کشور گفت: در نیمه نخست این بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما شانس با ما یار نبود و خیلی از فرصت ها هدر رفت.

وی افزود:تیم ما پس از زدن گل اول بازی تا اندازه ای عقب رفت و همین امر باعث شد تیم فولاد خوزستان فشار زیادی روی دروازه ما وارد کند .

کاپیتان تیم سایپا ادامه داد: اگرچه در این دیدار شانس پیروزی ما بالا بود اما در شرایط سخت آب و هوایی اهواز و بازی در خانه حریف ، از این نتیجه راضی هستیم.

همچنین امید خالدی دیگر بازیکن این تیم درخصوص این بازی گفت: بازی خوبی برابر فولاد خوزستان به نمایش گذاشتیم و باوجود این که تا دقایق پایانی بازی از حریف عقب بودیم اما انگیزه خود را برای گلزنی از دست نداده و توانستیم با دست پر به خانه بازگردیم.

وی افزود: کادر فنی تیم ما از فولاد خوزستان شناخت خوبی داشته و به خوبی نیز این شناخت را به بازیکنان تیم منتقل کرده بود و همین امر باعث شد در شرایط بحرانی بتوانیم بازی را کنترل کنیم. 
بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان گفت: این بازی خاطرات خوبی را برای من رقم زد چرا که سال ها در این ورزشگاه با پیراهن فولاد خوزستان به میدان رفتم و همواره برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: اکنون در تیم بزرگی بازی کرده و سعی دارم تمام توان خود را برای موفقیت این تیم و کسب جایگاه بالا در جدول بکار گیرم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و سایپا البرز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور شنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار