نشست خبري رييس بانك كشاورزي خوزستان با حاشيه هاي جالبي همراه بود كه در زير مي آيد

"> حاشيه هاي نشست خبري رييس بانك كشاورزي خوزستان

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۰

نشست خبري رييس بانك كشاورزي خوزستان با حاشيه هاي جالبي همراه بود كه در زير مي آيد

شوشان: نشست خبري رييس بانك كشاورزي خوزستان با حاشيه هاي جالبي همراه بود كه در زير مي آيد:

سرودن شعر بانكي از سوي آقاي مدير

رييس بانك كشاورزي خوزستان كه داراي طبع شعر مي باشد ابتداي نشست خبري را با سرودن چند قطعه شعر آغاز كرد. اشعاري كه هم از واقعه غدير و عيد غدير خم سخن مي گفت و هم از نام بانك كشاورزي به شكل جالبي در اين اشعار استفاده شده بود كه باعث شد دقايقي از نشست خبري را فضاي معنوي اين اشعار فرا گيرد.

شلوغ ترين بانك خوزستان؟

به گزارش شوشان، رييس بانك كشاورزي خوزستان معتقد است در بين بانك هاي موجود در خوزستان، شلوغ ترين بانك، شعب بانك كشاورزي است. به گفته اژدر اين شلوغي نتيجه خدمتگزاري به مردم خوزستان است. وقتي مردم حس مي كنند بانكي خوب است بيشتر به آن مراجعه مي كنند.

خوزستان ؛ حادثه خيزترين استان كشور !

به گفته رييس بانك كشاورزي خوزستان، بخش كشاورزي خوزستان بدليل وجود بلايايي مانند خشكسالي، گرد و غبار و بيماري هاي مختلف به عنوان حادثه خيزترين استان كشور است و مي طلبد كه حمايت جدي از خوزستان شود.

مژده به فعالان بخش كشاورزي خوزستان

جواد ابراهيمي، معاون مالي و وصول مطالبات بانك كشاورزي خوزستان نيز گفت: در بند 29 قانون بودجه، كليه فعالان در بخش هاي مختلف اقتصادي، صنعتي، معدني، كشاورزي و خدماتي كه در بازپرداخت بدهي هاي خود مشكل دارند مي توانند در اسرع وقت با مراجعه به شعب بانك كشاورزي نسبت تقسيط و تمديد 5 ساله بدهي خود اقدام كنند.

تقاضاي رييس بانك كشاورزي از رسانه ها

رييس بانك كشاورزي خوزستان اين را هم گفت كه در خصوص بند 29 قانون تقسيط و تمديد 5 ساله براي بدهي هاي فعالان بخش هاي مختلف تاكنون اطلاع رساني خوبي نشده و انتظار داريم جامعه رسانه اي استان كه آگاه سازان و روشنگران جامعه هستند در اين خصوص با ما همكاري كنند و به اطلاع رساني مطلوب بپردازند. اژدر شغل خبرنگاري را نوعي عبادت خواند و گفت: تخصصي ترين گروه در اطلاع رساني همين خبرنگاران هستند.

نخواندن روزنامه تخلف است !

جواد ابراهيمي، معاون مالي و وصول مطالبات بانك كشاورزي خوزستان هم در خصوص اهميت مطالعه بويژه مطالعه روزنامه گفت: در گذشته خواندن روزنامه در تايم كاري از سوي كارمندان بانك كشاورزي تخلف محسوب مي شد ولي امروز تمام كارمندان بانك كشاورزي روزنامه مي خوانند و به نوعي نخواندن روزنامه تخلف است. به گفته وي خواندن روزنامه از طرفي منجر به افزايش آگاهي كارمندان بانك شده و از طرفي به تقويت رسانه هاي استان هم كمك شده است.

ويژگي هاي يك خبرنگار نمونه از منظر رييس بانك كشاورزي خوزستان؟

به گفته رييس بانك كشاورزي خوزستان، خبرنگار خوب خبرنگاري است كه در تمام موارد و حوزه ها آگاهي داشته باشد. اگر اين آگاهي ها كافي نباشد منجر به برداشت هاي مختلفي از سوي خبرنگار مي شود. خبرنگار بايد حامي بيت المال باشد.

جايگاه بانك كشاورزي خوزستان در وصول مطالبات ؟

جواد ابراهيمي، معاون مالي و وصول مطالبات بانك كشاورزي خوزستان در اين نشست به جايگاه اين بانك در وصول مطالبات اشاره كرد و گفت: بانك كشاورزي خوزستان جزو 5 استان كشور از لحاظ وصول مطالبات است.

مژده به مزدوجين خوزستاني

رييس بانك كشاورزي خوزستان با انتقاد از يكي از رسانه هاي خوزستان در خصوص انتشار خبري مبني بر عدم پرداخت وام ازدواج از سوي بانك كشاورزي گفت: امسال 400 ميليون تومان به منظور تسهيلات وام ازدواج به بانك كشاورزي خوزستان اختصاص داده شده است كه بين مزدوجين خوزستاني توزيع مي شود.

پول مردم خوزستان در جيب اصفهاني ها نرود !

رييس بانك كشاورزي خوزستان اين را هم گفت كه بايد پول مردم خوزستان كه در بانك هاي خوزستان قرار دارد براي توسعه و آباداني همين استان هزينه شود نه اصفهان و كرج و مشهد. بانك كشاورزي خوزستان بانكي است كه علاوه بر اينكه سرمايه هايش در خوزستان هزينه مي شود بلكه از استاني مانند تهران هم به بانك كشاورزي خوزستان تزريق سرمايه كرده ايم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار