شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز ، کارون، حمیدیه و باوی با مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان دیدار و در باب مسایل فرهنگی و گسترش فرهنگ کتابخوانی گفتگو کردند.

 در این دیدار یوسفی ضمن تأکید بر گسترش فعالیتهای فرهنگی گفت: باید در شهر اهواز و همچنین شهرهای محرومی مانند کارون و حمیدیه جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی برنامه های مدونی اندیشیده شود.

وی گفت : باید تلاش کنیم تا شاهد افزایش فضای کتابخانه های شهرستان باشیم و همچنین فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در استان پیشرفت چشمگیر داشته باشد.

در ادامه دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ضمن خوشامدگویی و تبریک بمناسبت اعیاد قربان و غدیر گفت: اینکه نمایندگان مردم احساس وظیفه و پیگیری نسبت به مسائل و مشکلات مردم استان نشان می دهند بسیار قابل تشکر است.

سپهر گفت: افزایش سرانه مطالعه و همچنین گسترش فضای کتابخانه ای مسئولیتی است که با همکاری و همیاری تمامی مردم و عزم جدی مسئولین را می طلبد که امیدواریم با مساعدتهای نمایندگان محترم بتوانیم گام مهم و موثری در این زمینه برداریم.

وی گفت: در سال گذشته همایش ملی شعر کتاب و همچنین همایش ملی کتابخانه های عمومی،عوامل و موانع جذب و توسعه مخاطب و همچنین بیش از 200 نشست کتابخوان با موضوعات تخصصی و عمومی در استان برگزار کرده ایم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: ما در حد توان خود در ساال گذشته برنامه های خوب و متنوعی در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار کرده ایم ولی این پاسخگوی نیاز مخاطبین نمی باشد که امیدواریم با کمک نمایندگان و پیگیری سهم نیم درصد درآمد شهرداریها بتوانیم برنامه های خوبی را در سالجاری داشته باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار