اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: متقاضیان ثبت‌نام در بیستمین جشن ازدواج دانشجویی تا 30 مهرماه فرصت دارند ثبت‌نام خود را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالباری جوانمردزاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت‌نام بیستمین جشن ازدواج دانشجویی در استان از 22 شهریورماه آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت؛ تاکنون نیز 80 زوج در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
 
وی در خصوص شرایط ثبت‌نام گفت: زوج‌هایی که تاریخ عقدشان از 1/7/1394 تا 30/7/1395 باشد، می‌توانند با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند؛ شرط ثبت‌نام نیز دانشجو بودن یکی از زوج‌ها است.
 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ادامه داد: برای اساتید نیز امکان ثبت‌نام وجود دارد و شرط آن این است که یکی از زوجین عضو هیأت‌علمی باشد. متقاضیان باید پس از ثبت‌نام مدارک خود ازجمله عقدنامه، کارت ملی، شناسنامه و ... را به دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ارائه دهند.
 
جوانمردزاده گفت: جاماندگان نوزدهمین جشن ازدواج دانشجویی که تاریخ عقدشان از 1/7/93 تا 1/7/94 باشد نیز می‌توانند در این دوره از ادواج دانشجویی ثبت‌نام کنند اما باید هنوز یکی از زوجین دانشجو باشد. اعزام زوج‌ها به مشهد در طرح همسفر بهشت نیز براساس ترتیب استان‌ها از 23 دی‌ماه آغاز می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این سفر سه روزه خواهد بود و زوج‌ها سه بسته آموزشی در خصوص معارف پیش و پس از ازدواج و ... دریافت می‌کنند؛ بسته شماره 1 پیش از سفر به‌صورت مجازی و بسته دوم در مشهد در قالب کارگاه‌های آموزشی و به‌صورت حضوری و بسته شماره سه نیز پس از پایان سفر به‌صورت مجازی به‌زوج‌ها ارائه می‌شود.
 
دبیر استانی ستاد ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: برای کسانی که در آزمون پایانی این بسته‌های آموزشی امتیازات لازم را کسب کنند نیز جوایز مختلفی ازجمله ‌کمک‌هزینه سفر سه روزه به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

خبرنگار: 17040
انتهاي پیام

برچسب(ها): ازدواج دانشجویی، خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار