شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷


 
اولین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی گتوند با عنوان ربات های کنترلی در تالار قیصر امین پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

دبیر اجرایی این مسابقات دوشنبه در حاشیه این مسابقات به ایرنا گفت:در این دوره از رقابت ها 100 دانش آموز شرکت کننده از مدارس دخترانه متوسطه اول و دوم درقالب تیم های 5 نفره به رقابت پرداختند.

عبدالرضا اکبری پور با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت عید سعید غدیر خم، با همکاری پژوهشسرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور و آموزش و پرورش شهرستان گتوند برگزار شد یادآور شد: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در رشته سرعت با موانع به رقابت پرداختند. 

مسئول پژوهشسرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پور شکوفایی خلاقیت دانش آموزی و رقابت دانش آموزان را از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان جهت حضور در این مسابقات به مدت 6 ماه در پژوهشسرا آموزش دیدند.

وی کلاس های روباتیک، محاسبات ذهنی، دانشمندان کوچک، نجوم، هوا فضا،کامپیوتر، پویانمایی، دومینو ، مکالمه زبان خارجه را از دیگر برنامه های این پژوهشسرا در تابستان امسال عنوان کرد.
در پایان این مسابقات به تیم های برتر با اهداء جوایز تجلیل شد.

به گزارش ایرنا پژوهشسرای دانش آموزی دکتر قیصر امین پوردر سال 1388 در شهرستان گتوند راه اندازی شد و هم اکنون 700عضو دائم دارد.

شهرستان گتوند با 74هزار نفرجمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار