شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
 نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت:برنامه ریزی نامطلوب و غیرکارشناسی و نیز ناهماهنگی در سالهای اخیر در کنار نبود بودجه کافی معضلات زیادی در سطح این شهرستان موجب شده است.

 فریدون حسنوند یکشنبه شب در نشست هماهنگی زیباسازی شهرستان اندیمشک در فرمانداری افزود: پنج شهرداری اندیمشک پیشانی عمران شهری اند و باید این شهرداری ها را در راستای انجام بهینه امور کمک کرد.

وی گفت:شهرداری اندیمشک به دلیل مشکلات موجود توان خدمت رسانی مطلوب ندارد و باید تا بهبود شرایط با آن همکاری کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:در شرایط کنونی باید با همدلی ، همفکری و هماهنگی و با درک تنگاهای مالی موجود از روش های مناسب برای پیشبرد امور و بهبود وضعیت موجود تلاش کرد.

حسنوند در ادامه قانون را ملاک رشد و انضباط دانست و افزود:رعایت قانون به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه باید نهادینه شود و در این راستا می توان از ظرفیت ها و افراد نقش آفرین و موثر استفاده کرد.

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این نشست گفت:برای پاکسازی و زیباسازی شهرستان اقداماتی انجام شده اما کافی نیست و همت جمعی و همدلی بیشتری را می طلبد.

پیمان جهانگیری افزود:ورودی های شهر اندیمشک نیازمند توجه بیشتر است و فضای سبز و جاذبه های محیطی آن باید بیشتر شود.

وی گفت:بهبود روشنایی محورهای اصلی،توسعه فضای سبز و تعریف طرح های کم هزینه اما مفید و پرجاذبه موجب تحول در ورودی های شهر خواهد شد.

محمد قلاوند مدیر آموزش و پرورش اندیمشک و حسین شهاوند رییس آموزش و پرورش الوار گرمسیری اندیمشک نیز در این جلسه گزارشی از روند آماده سازی مدارس در آستانه سال تحصیلی ارائه کردند.

در این نشست در خصوص اجرای طرح عمومی پاکسازی کل مناطق شهرستان اندیمشک به مدت دو هفته برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار