اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
در شب نخست اعتراضات 16 مامور پلیس زخمی شدند. معترضان پلیس را به برخورد خشن و تبعیض آمیز با سیاهان و رنگین پوستان متهم می کنند.
در پی شلیک پلیس شهر شارلوت آمریکا به یک شهروند سیاه پوست  که منج به مرگ او شد، دیشب این شهر در دومین شب متوالی صحنه اعتراضات و درگیری مردم معترض با پلیس بود.

به گزارش عصر ایران در دومین شب ناآرامی ها در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی یک شهروند معترض با شلیک گلوله پلیس مضروب شده است.

معترضان از دو شب پیش و همزمان با شلیک مرگبار پلیس به " کیت لامونت " یک شهروند سیاه پوست به خیابان ها ریختند.

 پلیس اعلام کرده است لامونت دارای سلاح بود و پس از اینکه به اخطار ماموران هنگام متوقف کردن خودرویش توجه نکرده و دوباره با اسلحه از خودرویش پیاده شده، به سمت او شلیک شده است؛ در حالی که خانواده لامونت با رد ادعای پلیس گفته اند او  سلاح در دست نداشته بلکه کتاب در دست داشته است.

در نخستین شب اعتراضات 16 مامور پلیس زخمی شدند ؛ دیشب نیز پلیس با شلیک به سمت یک معترض او را به شدت مجروح کرده و پزشکان بیمارستان گفته اند خطر مرگ این معترض وجود دارد.

معترضان عمدتا سیاه پوست پلیس را به برخورد تبعیض آمیز و خشن با رنگین پوستان متهم می کنند.

اعتراضات دو شب گذشته در شهر شارلوت، زنجیره ای از اعتراضات مشابه در سال های گذشته به برخورد خشن رفتار پلیس آمریکا با رنگین پوستان است؛ برخوردی که حتی در برخی از موارد با واکنش اعتراض آمیز باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا نیز همراه بوده است.

تصاویر زیر اعتراضات دیروز و دیشب در شهر شارلوت آمریکا را نشان می دهد.

پلیس دیشب برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور استفاده کرد.

دومین شب ناآرامی ها در شهر شارلوت آمریکا
دومین شب ناآرامی ها در شهر شارلوت آمریکا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار