اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
جناب آقای سردار دکتر محسن رضایی
دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
با سلام و آرزوی موفقیت
امروز بر همگان نیک روشن شده است که شروع حملات رژیم وقت عراق به مرزهای کشورمان در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سویی و آغاز مشی مسلحانه منافقین در رویارویی با جمهوری اسلامی، از سویی دیگر، تاثیرات منفی و عمیقی بر گفتمان انقلاب اسلامی نهاد و تاریخ انقلاب و روحیه انقلابی گری را با خون و خرابی و تنش گستری از سوی صدام و منافقین ، درآمیخت.

امروز پس از سپری شدن سال های پر حادثه ، روشن شده است که نظام نوپای جمهوری اسلامی چنانچه در فضای آرامتری بالنده می گشت، به دستاوردهایی چند برابر از آنچه تاکنون دستیافته است، می رسید و گفتمان دوستی و اخوت و نرم خویی و مهربانی آن، بیش از اکنون جلوه گر می شد.

این مقدمه را به عرض رساندم تا گفته باشم که جبران کاستی ها و فراهم آوردن آنچه که شایسته یک زیست آبرومندانه برای مردم ایران است، در فضای آرام و گسترش دوستی ها و رفع تنش با کشورهای جهان و همجوار، آسانتر تحقق می یابد.

از سوی دیگر،همین دیروز رسما اعلام شد که استان های غربی کشورمان، مرکز مهاجر فرستادن به استان های مرکزی شده اند و خوزستان من و شما در راس این لیست قرار دارد.

مدتی است که سفرهای شما به این استان زخم دیده زیاد شده است و تریبون شما در اینجا، محل فرستادن تندترین شعارها علیه کشورهای همجوار و منطقه شده است و دوباره فرزندان این استان محروم شده را به جنگ با دیگران تشویق و ترغیب می کنید.

این شعارهای تند بویژه علیه عربستان، حتی اگر مصرف داخلی داشته باشد که ندارد، سیاست خارجی کشورمان و همه منافع ملی را به خطر می اندازد و از شما دور باد که دوستدار تولد و رشد تنش میان ایران با دیگران باشید.

دکتر حسن دادخواه

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار