اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
فرمانده پایگاه وحدتی دزفول:
فرمانده چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت:ارتش قهرمان آماده دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
 


فرمانده چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت:ارتش قهرمان آماده دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و غرب باید مراقب باشد از دستاوردهای برجام تخطی نکند.

به گزارش ایرنا امیر سید حمیدرضا آشنا در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود:در 35 سال گذشته به دنیا ثابت شده است دشمنی با ملت ایران فایده ندارد و تمام مسائل را باید با گفت وگو و مذاکره حل وفصل کرد.

وی افزود:باعث افتخار است که دولتمردان سیاسی ایران اسلامی به پشتوانه نیروهای مسلح قوی و در پیشانی آنها ارتش مقتدر در مقابل جهان استکباری ایستاده و از ارزشها و توانمندی های به دست آمده دفاع می کنند.

امیر آشنا برجام را نتیجه فضیلت و آگاهی فرماندهی کل قوا و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و همچنین حاصل دیپلماسی انقلابی سیاستمداران دولت دانست و گفت:ایران اسلامی همیشه تابع ولایت بوده و خواهد بود.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهار کرد:پذیرش ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای دلیلی بر عدم دشمنی استکبار با ایران نیست و دنیای غرب زده کماکان در حال دشمنی با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را نشانه رفته و در این خصوص نوع مبارزه را تغییر داده است گفت:دشمن به دلیل عدم توانایی در مقابله رو در رو از مبارزه خاموش در مقابل ایران استفاده کرده است و با آگاهی از علاقه و عشق ملت ایران به اهل بیت و انقلاب فکرو اندیشه جوانان را در فضاهای مجازی و سایبر هدف گرفته است.

وی افزود:ملت ایران باید آگاه و به هوش باشند و هرکس در خانواده خود راه و رسم مبارزه با این روش شوم دشمن را سرلوحه خود قرار دهند .

امیر آشنا گفت:هزاران هزار شهید با خون خود نهال انقلاب را توانمند کردند و اینک باید این درخت توانمند را که در منطقه خودنمایی می کند را آفت زدایی کرد .

وی تاکید کرد :نیروهای مسلح و در راس آن ارتش جمهوری اسلامی همچنان بر سر عهد و پیمان خود باقی است ولی برخی مواقع عامدانه و یا جاهلانه عملیات و رشادت های ارتش جمهوری اسلامی مغفول می ماند و تبلیغات رسانه ای در خور شان عملیات های ارتش صورت نمی گیرد.

وی گفت: با گذشت بیش از سه دهه از جنگ تحمیلی نیاز است ارزشهای ارتش مقتدر برای نسل سوم و چهارم انقلاب مطرح شود تا به ورطه فراموشی سپرده نشود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار