اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
بعد از انقلاب بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو داریم که این امر نشان دهنده نقش انقلاب در توسعه دانشگاه‌ها است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه‌ پیام‌نور با بیان اینکه شعبه بین‌الملل دانشگاه‌پیام‌نور در خوزستان راه‌اندازی می‌شود، گفت: بعد از انقلاب بیش از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو داریم که این امر نشان دهنده نقش انقلاب در توسعه دانشگاه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کریم نجفی برزگر بعدازظهر امروز در نشست خبری با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور 17 هزار خانواده شهید و جانباز را تحت حمایت خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه 25 شهید مدافع حرم در سراسر کشور دانشجوی پیام‌نور بوده‌اند، افزود: دانشگاه‌های پیام‌نور دارای 4 هزار عضو هیئت علمی هستند و به عنوان دانشگاهی فرهنگی و اخلاقی مشخص شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه‌ پیام‌نور با بیان اینکه امسال سال تحصیلی را در کنار مقبره شهدای شهرستان هویزه آغاز می‌کنیم، بیان کرد: نگاه شهیدان رسیدن به قله‌های بزرگ معنویت و پیشرفت برای کشور بود بر همین اساس این برنامه با محور قرار دادن شهیدعلم‌الهدی دانشجوی شاخص شهدا اجرا می‌شود که البته این نوع آغاز سال تحصیلی جا دارد در دیگر استان‌ها نیز برگزار شود.

وی گفت: دانشگاه قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب رویکردهای متفاوتی داشته و نیز در قبل از انقلاب 140 هزار دانشجو در سراسر  کشور تحصیل می‌کردند و بعد از انقلاب بیش از 4 میلیون و 600 هزار دانشجو داریم که این امر نشان دهنده نقش انقلاب در توسعه دانشگاه‌ها است.

نجفی برزگر بر اساس بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: آنچه که نسبت به دیگر دانشگاه‌های دنیا برای ما امتیاز به شمار می‌رود جریان آرمان‌گرایی، آرمان‌خواهی و هدف گزاری‌های سیاسی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای اردوهای جهادی دانشگاه‌های پیام‌نور اعتبار تخصیص داده شد، افزود: برگزاری نخستین جشنواره ملی قرآن، جشنواره بین‌المللی رباتیک و جشنواره سبک زندگی معنوی و علوی نمونه‌ای از اقدامات شاخص در دانشگاه‌های پیام‌نور در سطح کشور بوده است.

دانشجویان پیام‌نور کمترین تخلفات دانشجویی را در سطح دانشگاه‌ها دارند

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه‌ پیام‌نور به عنوان دبیر کمیته انظباطی دانشگاه‌ها بیان کرد: دانشجویان پیام‌نور کمترین تخلفات دانشجویی را در سطح دانشگاه‌ها دارند و همچنین دانشگاه پیام‌نور توسط نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان دانشگاه اخلاق و فرهنگ معرفی شده است.

وی بیشترین قبولی تحصیلات تکمیلی و دکتری را بر اساس اعلام سازمان سنجش از دانشگاه‌های پیام‌نور اعلام کرد و گفت: فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و اجرای شدن "اقدام و عمل" می‌تواند در دانشگاه ها صورت گیرد زیرا دانشگاه‌ها به عنوان مراکز علمی می‌توانند راهکار و طرح ارائه داده و نیز یاری‌رسان سیاست‌های رهبردی نظام باشند.

نجفی برزگر عنوان کرد: اگر دانشگاه در رشد زیرساخت‌های استان تاثیر گذار باشند به نوعی به نقطه کمال دست یافته و بر این اساس در شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث آمایش آموزش عالی مطرح شده است.

وی افزود: برای راه‌اندازی شعبه بین‌الملل این دانشگاه با رئیس منطقه آزاد اروند تفاهم نامه‌ای منعقد شده و همچنین در 64 کشور دانشجوهایی داریم که در ارتباط با دانشگاه‌ پیام‌نور در حال تحصیل هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه‌ پیام‌نور با بیان اینکه اکنون بیش از 27 مرکز نانو در دانشگاه‌های پیام‌نور سطح کشور داریم، بیان کرد: برای خوزستان افزایش 30 درصدی اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی و مشمول شدن همه واحدها به مراکز مشاوره‌ای را داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار