شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک با همکاری انجمن های هنرهای نمایشی و کانون بسیج هنرمندان اندیمشک در ادامه فعالیتهای فرهنگی هنری خود ، چهارشنبه 31 شهریور جاری ساعت 20 در محوطه خانه هنر مراسم افتتاحیه نخستین همایش ستارگان خاک ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس را آغاز نمود.

در این همایش ابتدا تلاوت آیاتی از کلام الله مجید قرائت گردید و پس از آن نمایش خیابانی (خانه ، کوچه ، خیابان ) کاری از گروه هنری طلوع از گروه های وابسته به اداره در محوطه خانه هنری اجرا شد و  سپس آقای بازگیر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پلاتوی خانه هنری ضمن خیر مقدم در خصوص زنده نگهداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و دفاع مقدس و احیای فرهنگ شهید و شهادت در روحیه جوانان و بخصوص هنرمندان و انتقال آن به نسلهای بعد خود ایراد سخن نمودند. در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سپهوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک ضمن خوش آمد گوئی در خصوص دلاوری و رشادتهای رزمندگان و روحیه مقاومت جوانان این مرز و بوم که با دست خالی مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی نمودند و از جان و مال و ناموس خود دفاع کردند تقدیر و قدر دانی نمودند .

  سپس چند تن از یادگاران و رزمندگان آن دوران با خاطره گویی حال و هوای دوران دفاع از این منطقه و مرز و بوم را توصیف نمودند .

و در ادامه دو نفر از شاعران شعر خوانی کردند و پس از آنها نمایشنامه خوانی توسط گروهی  از شهرستان دزفول نمایشنامه خاک سبز نوشته حسین فدایی حسین بکارگردانی آرش کرم الهی  اجرای برنامه نمودند.

 شایان ذکر است این همایش در روزهای آینده به مدت یک هفته در پلاتوی خانه ی هنر اجراء خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار