اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
سرمربی تیم بوکس آبادان:
سرمربی تیم بوکس آبادان گفت:با اقتدار و با اختلاف بالا به قهرمانی رسیدیم و بوکسورهای آبادانی شایسته کسب این عنوان بودند.
 سرمربی تیم بوکس آبادان گفت:با اقتدار و با اختلاف بالا به قهرمانی رسیدیم و بوکسورهای آبادانی شایسته کسب این عنوان بودند.

کوروش مولایی شامگاه یکشنبه پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های بین المللی بوکس شکست حصر آبادان در جمع خبرنگاران افزود:برای کسب این عنوان زحمت کشیدیم و از زحمات همه بچه ها تشکر می کنم که با تلاش خود باعث شدند تیم آبادان بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و این قهرمانی حق تیم آبادان بود.

وی اظهار داشت: این قهرمانی را به مردم آبادان و روح استاد جمشید نیک روش تقدیم می کنم زیرا با حمایت این تماشاگران ما به عنوان قهرمانی دست یافتیم.

سرمربی تیم بوکس آبادان و مربی تیم ملی ایران گفت:در هفت وزن فینالیست داشتیم و اتفاقاتی همانند مصدومیت و آسیب دیدگی باعث شد نتوانیم در هفت وزن مدال طلا را کسب کنیم ولی در مجموع، تیم آبادان نمایش قابل قبولی ارائه داد.

مولایی تصریح کرد: در وزن 64 کیلوگرم حسین خضیر بهری از تیم ما بهترین عملکرد را در تمامی مسابقات این دوره به نمایش گذاشت و امیدواریم به تیم ملی راه یابد.

مربی تیم بوکس آبادان افزود:وعده قهرمانی را به مردم خونگرم آبادان و مسئولان داده بودیم که با همت اعضای تیم به این وعده خود عمل کرده و ثابت کردیم حرفمان با عمل یکی است. وی سطح مسابقات را بالا عنوان کرد و ادامه داد:حضور تیم هایی مانند قزاقستان، پاکستان و سوریه به کیفیت این مسابقات جلوه داد.

سرمربی تیم بوکس آبادان گفت:در تمامی بازی ها شاهد رقابت بوکسورها بودیم و از همان شب نخست مشخص بود برای کسب عنوان قهرمانی راه سختی پیش رو داریم. مولایی افزود: بوکسورهای آبادانی اکنون باید خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور آماده کنند و می توانند در این رقابت ها نیز نمایش و عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی تیم بوکس آبادان در پایان سخنانش گفت:اگر اردوی تیم ملی نیز قبل از آغاز مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود حداقل پنج بوکسور آبادانی در اردوی تیم ملی حضور خواهند یافت. رقابت های بین المللی بوکس یادواره شکست حصر آبادان از پنجشنبه هفته گذشته با حضور 6 تیم خارجی و هشت تیم داخلی در سالن ولیعصر (عج) آبادان آغاز شد. 

تیم های خارجی حاضر در این مسابقات شامل سوریه، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، داغستان و عراق و تیم های داخلی متشکل از خوزستان، آبادان، مرکزی، تهران، توابع تهران و فارس بودند. 

برچسب ها: آبادان ، بوکس ، قهرمانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار