اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
ثبت‌نام دانشجویان نو ورود آغاز شد؛
ثبت‌نام اینترنتی ورودی‌های جدید دانشگاه در مقاطع کارشناسی و دکتری حرفه‌ای از امروز، پنجم مهرماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.
مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به آغاز ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان نو ورود این دانشگاه از امروز، پنجم مهرماه گفت: امسال تعداد معرفی‌شدگان به دانشگاه از سوی سازمان سنجش در رشته‌های پزشکی و پرستاری، نسبت به ظرفیت مورد درخواست، حدود 50 درصد افزایش داشته است.
 
دکتر مهدی تولا در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و آموزشی دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی ورودی‌های جدید دانشگاه در مقاطع کارشناسی و دکتری حرفه‌ای از امروز، پنجم مهرماه آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: همچنین ثبت‌نام حضوری از پذیرفته‌شدگان امسال در روزهای 10 و 11 مهرماه انجام می‌شود و شروع کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود نیز از 12 مهرماه خواهد بود.
 
مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه کلاس‌های دیگر دانشجویان از 27 شهریورماه آغاز شده است، گفت: زمان حذف و اضافه نیز 2 هفته پس از ثبت‌نام و انتخاب واحد، در روزهای 14 و 15 مهرماه خواهد بود.
 
تولا تصریح کرد: امسال در مجموع 926 نفر در دوره‌های کارشناسی و دکتری حرفه‌ای از سوی سازمان سنجش به دانشگاه معرفی شدند که در رشته‌های پزشکی و پرستاری متأسفانه نسبت به ظرفیت مورد درخواست دانشگاه حدود 50 درصد رشد داشته است.
 
وی در پاسخ به این‌که آیا این افزایش ظرفیت با توجه به کمبود نیروهای پزشکی و پرستاری در استان به نفع حوزه بهداشت و درمان نخواهد بود، گفت: نباید به صرف آن‌که کمبود نیرو وجود دارد، ظرفیت پذیرش را افزایش دهیم، بلکه باید امکانات کلاسی، ‌آزمایشگاهی و اعضای هیأت‌علمی متناسب با این پذیرش دیده شود.
 
مدیر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز افزود: در هر صورت می‌خواهیم که نیروی پرستار تربیت کنیم و باید کیفیت آموزشی آن‌ها نیز در حد قابل قبول باشد، نه آن‌که به صرف کمبود نیرو و بدون توجه به وضعیت امکانات پذیرش افزایش یابد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار