اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
همایش تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس/ فرمانده سپاه خوزستان:
ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد خطوط جنگ و نبرد هزاران کیلومتر از مرزهای کشورمان دور شود...


 فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به رشادت و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت:ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد خطوط جنگ و نبرد هزاران کیلومتر از مرزهای کشورمان دور شود.

 سردار حسن شاهوارپور عصر دوشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در تالار مهتاب دزفول به پیشکسوتان توصیه کرد روحیه ایثارگری خود را حفظ کنند زیرا این روحیه توانست جلوی قدرتمندترین قدرت های قادر جهان را بگیرد.

وی ضمن درود به کلیه رزمندگان ایثارگر جنگ تحمیلی گفت:هر کدام از رزمندگان حداقل یکبار شهادت را تجربه کرده اند و این امر پشتوانه ای برای زندگی و آخرت آنها خواهد بود.

سردار شاهوارپور به نقش برجسته رزمندگان جنگ تحمیلی در حوادث منطقه اشاره کرد و گفت:رزمندگان دفاع مقدس حوادث امروز منطقه را به گونه ای رقم زدند که استکبار جهانی و قدرتمندان جهان در چالش جدی افتادند و نگران اضمحلال و نابودی خود باشند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) اظهار کرد:زمانی که دشمن نگران حیات خود باشد دست به کارهای غیرعادی می زند و رشادت های رزمندگان باعث شد صدام احساس کند حیاتش به خطر افتاده و دست به سلاح شیمیایی برد.

وی گفت:بعد از جنگ جهانی دوم نخستین بار صدام از سلاح شیمیایی علیه ایران استفاده کرد و این نشانه قدرت و ایستادگی رزمندگان است که جوانان نیز باید با اطمینان از راه رزمندگان پیروی کنند.

در این آئین از پیشکسوتان جهاد و شهادت در تالار مهتاب دزفول تجلیل به عمل آمد.

مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر پشتیبانی از جبهه های نبرد 2 هزار و 600 شهید تقدیم کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار