امام علی (ع): كسى كه دانشى را زنده كند هرگز نميرد.
محمود توژی مدیرکل جدید مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از تسهیل در امور مراجعات مردمی به دستگاه های اجرایی خبر داد.
وی به خبرنگار شوشان گفت : یکی از اقدامات مهم و اساسی دولت محترم در تسهیل ارتباط مردم و دولت و همچنین کوتاه کردن روند بورکراسی اداری و مکانیزه کردن این ارتباط و ایجاد سامانه الکترونیکی مردم و دولت "سامد" می باشد که یکی از راه های ارتباط این سامانه خط 111 است که مردم خوزستان در هر نقطه ای از استان می توانند بدون مراجعه حضوری به دستگاه ها و صرف هزینه، شکایات، تقاضاها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند و تا از سوی مدیران استان در کوتاه ترین زمان ممکن نیز پاسخ داده شود تا انشاء اله با اطمینان دریافت پاسخ صحیح و به موقع از این سامانه حاصل گردد و به مرور نیز فرهنگ عمومی استفاده از این خدمت بزرگ دولت کریمه ایجاد شود.
توژی می گوید: در این خصوص وضعیت نامه های ارجاعی به مدیران استان از سوی این اداره بررسی و به آنان به صورت مکتوب گزارش داده می شود. وی گفت : این سامانه بصورت آنلاین بوده و مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نحوه عملکرد مدیران محترم دستگاه های اجرایی و برنامه های ارجاعی بصورت مستمر و زنده مشاهده می نمایند. در این راستا به مدیران توصیه شده است در حداقل زمان ممکن نسبت به بررسی و رسیدگی به نامه های ارجاعی در کارتابل اقدام و ثبت خدمت نمایند. وی از بازدیدهای محسوس و نامحسوس بازرسان استانداری از دستگاه های خدمات رسانی در مرکز و شهرهای مختلف استان طی روزهای آینده خبر داد.