اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد: مشکل اصلی اشتغال است
طی سه سال آینده باید ۲۰ هزار میلیارد تومان در استان از سوی این بنیاد سرمایه گذاری صورت بگیرد...


رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به احداث یک بیمارستان فوق تخصصی ریه در این استان گفت: وزیر بهداشت موافقت خود را با این پروژه اعلام کرده است.

 محمد مخبر چهارشنبه شب در مراسم انعقاد تفاهم نامه توانمندسازی و رفع محرومیت در استان خوزستان با بیان اینکه هدف از ورود به خوزستان افتتاح طرح های تمام شده نبود، اظهار کرد: مشکل استان خوزستان در این زمان اشتغال است. مسئولان همه باید بسیج بشوند و مشکلات موجود را مرتفع کنند.

وی افزود: طی سه سال آینده باید ۲۰ هزار میلیارد تومان در استان از سوی این بنیاد سرمایه گذاری صورت بگیرد و با این حجم اعتبارات بیش از ۳۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: امیدوار هستیم همه مدیران استانی پشتیبانی کنند تا این پروژه ها به سرانجام برسند. تعدادی از این پروژه ها در قالب فعال سازی سه میدان نفتی، احداث یک کارخانه کاغذ و سه نیروگاه خواهد بود.

مخبر با بیان اینکه ایجاد اشتغال در منطقه منجر به ایجاد امنیت می شود، گفت: حدود پنج سال پیش این بنیاد در مناطق شمالی استان حدود ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داد و خوشبختانه این عمل نتایج خوبی هم در برداشت.

وی ادامه داد: در ستاد اجرایی پروژه های سنگینی در سطح روستاها انجام گرفت. این پروژه ها در هر منطقه از کشور تنها در صورت محروم بودن مناطق و انجام گرفتن پروژه ها در راستای اقتصاد مقاومتی و افزایش آمار اشتغال انجام خواهد شد.

مخبر همچنین با اشاره به احداث یک بیمارستان فوق تخصصی ریه در استان گفت: وزیر بهداشت موافقت خود را با این پروژه اعلام کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: به ازای هر یک شهید در استان از سوی بنیاد برکت یک فرصت شغلی در خوزستان ایجاد شده است. ما در ستاد اجرایی هیچ گونه فعالیت آسیب رسان به محیط زیست را انجام نمی دهیم. در همین راستا نیز ۲۰۰ هکتار از خاک این استان را به منطقه جنگلی تبدیل خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، تفاهمنامه توانمندسازی اقتصادی و محرومیت زدایی استان با اعتبار ١٤٣ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی استاندار خوزستان و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام امضا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار