شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تیم استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور برابر حریف خود نفت و گاز گچساران شکست خورد و با جام حذفی خداحافظی کرد.
  تیم استقلال خوزستان در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور در اهواز برابر حریف خود نفت و گاز گچساران شکست خورد و با جام حذفی خداحافظی کرد.

 دیدارتیم های استقلال خوزستان و نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد. 

تیم استقلال خوزستان در نیمه نخست این بازی موقعیت های خوبی داشت اما این فرصت ها یکی پس از دیگری هدر رفت تا در نهایت تیم نفت و گاز گچساران در نیمه دوم موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد. 

این بازی بر اساس زمان اعلام شده فدراسیون قرار بود ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز شود اما عدم حضور خودروهای آمبولانس و آتش نشانی در میدان بازی، این دیدار را 20 دقیقه به تاخیر انداخت. 
اگرچه این بازی در یک روز تعطیل برگزار شد اما تنها 70 نفر تماشاگر به ورزشگاه آمدند که سهم تیم نفت و گاز گچساران تنها 12 نفر بود.

در ابتدای بازی باتوجه به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، یک دقیقه سکوت برای ادای احترام به شهدای نیروی انتظامی اعلام شد. 

اندک تماشاگران حاضر در سکوهای ورزشگاه پیش از آغاز بازی درحرکتی جدید متن شعارهای خود را تغییر داده بودند و این بار دقایقی برعلیه کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی شعار سر دادند.

تنها گل این بازی دقیقه 57 توسط کوشا بهائی پور برای تیم نفت و گاز گچساران به ثمر رسید.

مرحله نخست رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور با شرکت 64 تیم برگزار می شود و پس از یک بازی دیگر از این تعداد 32 تیم به مرحله یک شانزدهم نهایی راه می یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار