شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
پس از جلسه فرهاد کاظمی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ماندن وی در این تیم قطعی شد.

شـوشـان : فرهاد کاظمی جلسه ای با محمد رویانیان رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان برگزار کرد و پس از آن متقاعد شد در جلسه با عباسی مدیرعامل باشگاه شرکت کرده و در این تیم بماند.

کاظمی که چند روز در تمرینات سیاه جامگان غایب بود جلسه‌ای با محمد رویانیان در یک رستوران برگزار کرد و رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان وی را متقاعد کرد  از این تیم جدا نشود.

رویانیان به کاظمی گفت شما از این تیم شناخت دارید و بهتر است بمانید، مشکلات مالی رفته رفته حل می شود. فرهاد کاظمی مطالبات زیادی دارد و شش نفر از بازیکنانش هم به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی کردند اما رویانیان با برخی از این بازیکنان از جمله علی عسگری و خانزاده صحبت کرده و از آنها خواسته در تمرینات شرکت کنند و کمک کنند تیم به شرایط خوبی برگردد.

اختلافاتی بین کاظمی و عباسی وجود داشت اما سرمربی سیاه جامگان پس از این جلسه راهی مشهد شد و با مدیرعامل این باشگاه جلسه ای برگزار کرد تا ماندنش در این تیم قطعی شود.

فرهاد کاظمی قول گرفت مشکلات مالی حل شود اما اتفاق دیگری که افتاده یکی از نزدیکان کاظمی از دنیا رفته است و به همین خاطر او قصد دارد بار دیگر به تهران بیاید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار