شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تمام تلاش ما این است که بازی به بازی عملکرد با کیفیتی از خودمان نشان دهیم
شوشان : نعیم سعداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص پیروزی تیمش برابر عقاب تبریز در جام حذفی، اظهار کرد: تا یک هفته قبل از این بازی، زمین مسابقه مشخص نبود و پنج شش روز مانده به آغاز مسابقه به ما اعلام کردند که باید در زمین چمن مصنوعی و در زمینی که زمین اختصاصی عقاب تبریز نبود بازی کنیم.
 
وی افزود: به همین دلیل رایزنی کردیم تا در یک زمین چمن طبیعی باتوجه به شرایط خاص لیگ برتر و دور ماندن بازیکنان‌مان از آسیب دیدگی، مسابقه دهیم که در همین راستا نیز یک زمین چمن طبیعی در آن جا پیدا کردیم و حتی خواستیم مبلغ زمین را هم برای بازی در آن پرداخت کنیم ولی متاسفانه حریف زیر بار این موضوع نرفت و برای من جای سوال بود که چرا اصرار دارند که باید در آن زمین چمن مصنوعی بازی کنیم.
 


سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در هر صورت ما در زمین چمن مصنوعی که هم ابعادش استاندارد نبود و هم از کیفیت لازم برخوردار نبود، بازی کردیم. باید بگویم حداقل انتظار ما از سازمان لیگ و فدراسیون این است زمانی که می‌خواهند چنین رقابت‌هایی را برگزار کنند، حداقل استانداردها که لازمه فوتبال حرفه ای است، رعایت شود. در بازی ما با عقاب تبریز چنین شرایطی فراهم نبود و ما نسبت به این شرایط بسیار گله‌مند بودیم و گله‌مندی‌مان را هم انعکاس دادیم. انتظار ما از مسوولان آذربایجان شرقی هم که سه تیم لیگ برتری دارند، بیشتر از این بود و مگر می‌شود که در آن جا یک زمین چمن طبیعی برای برگزاری چنین دیداری وجود نداشته باشد؟
 
وی بیان کرد: به هر حال چنین مشکلاتی داشتیم ولی پرتوان و با انگیزه مقابل حریف ظاهر شدیم و بازی هم کاملا یک طرفه بود و عقاب فقط به دنبال دفاع بود تا بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی بکشاند. ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم و همچنین چند صحنه مشکوک پنالتی هم وجود داشت. در هر صورت در همان 90 دقیقه کار را تمام کردیم و خوشحالیم که در گام اول از این حریف جوان و پر انرژی عبور کردیم.
 
سعداوی با بیان این که کل مجموعه تیم برای رسیدن به موفقیت در حال تلاش است، گفت: در این بازی هم  تمام بازیکنانم خیلی خوب و طبق برنامه پیش رفتند و توانستیم دست پر از زمین خارج شویم.
 
وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که بازی به بازی عملکرد با کیفیتی از خودمان نشان دهیم و در حال دنبال کردن این هدف هستیم ولی این که در فوتبال چه اتفاقی رخ دهد، دیگر فوتبال و اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی آن است.
 
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تیم همچنان به یک مهاجم خوب نیاز دارد و آیا مشکل ارنست انفور برای همراهی فولاد حل شد؟ گفت: متاسفانه مشکل این بازیکن برای بازی کردن کماکان حل نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار