موسوی همچنین به طرح مشکلات شرکت های لوله سازی اهواز، قند و تصفیه شکر اهواز در حضور رییس جمهور خبر داد و گفت : در این سفر سعی خواهیم کرد رییس جمهور برای حل و فصل شدن مشکلات این کارخانه ها چاره ای اندیشیده شود "> استمرار جلسات شورای راهبردی توسعه استان با حضور رییس جمهور
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱

موسوی همچنین به طرح مشکلات شرکت های لوله سازی اهواز، قند و تصفیه شکر اهواز در حضور رییس جمهور خبر داد و گفت : در این سفر سعی خواهیم کرد رییس جمهور برای حل و فصل شدن مشکلات این کارخانه ها چاره ای اندیشیده شود

اختصاصی شوشان : سید شکرخدا موسوی رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفتگو با شوشان با اشاره به سفر رییس جمهوری به استان خوزستان و مطالبات مجمع نمایندگان خوزستان از رییس دولت گفت : تلاش مجمع نمایندگان خوزستان این است که از این فرصت بدست آمده حداکثر استفاده را در جهت بهره مندی از مردم استان ببرد. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : ساماندهی به بحش پروژه قطار شهری و رفع مشکل کمبود اعتبار این پروژه زیربنایی کلانشهر اهواز مهمترین مطالبه مردم اهواز از رییس جمهور است.

وی گفت : پروژه قطار شهری اهواز جزو پروژه های مهر ماندگار می باشد و می بایست از سوی دولت برای اتمام این پروژه اعتبارات لازم تخصیص داده شود. موسوی همچنین به طرح مشکلات شرکت های لوله سازی اهواز، قند و تصفیه شکر اهواز در حضور رییس جمهور خبر داد و گفت : در این سفر سعی خواهیم کرد رییس جمهور برای حل و فصل شدن مشکلات این کارخانه ها چاره ای اندیشیده شود. رییس مجمع نمایندگان خوزستان بیان داشت : طرح بحث مسکن مهر بوِیژه شهرهای جدید شیرین شهر و رامین در اهواز نیز با رییس جمهور در میان گذاشته خواهد شد تا با ترزیق اعتبارات این دو شهر جدید که در روند کاهش تقاضای مسکن در کلانشهر اهواز نقش زیادی دارند رونقی تازه داده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت : رفع نقاط بحرانی و حادثه خیز جاده های استان نظیر محورهای اهواز- هفتکل - ایذه و شهرکرد، رامهرمز - بهبهان - ماهشهر و اهواز - مسجدسلیمان از محل  فروش سهام فولاد خوزستان از جمله پیشنهادهای ما به رییس جمهور است.

وی ارتقای بخش های غیزانیه، اسماعیله و حمیدیه به شهر را از دیگر خواسته های مردم استان از رییس جمهور عنوان کرد و گفت : در یکی از سفرهای ریاست جمهور به استان طرح تشکیل شورای راهبردی توسعه استان خوزستان تصویب شد که با حضور رییس جمهور، 8 وزیر، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و رییس مجمع نمایندگان خوزستان برای حل مشکلات استان تشکیل شود که بجز یک جلسه به ریاست رییس جمهور باقی جلسات بدون حضور وی برگزار شد که حضور جدی رییس جمهور در این جلسه و تشکیل منظم این شورا از تاکیدات مسئولان ارشد استان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار