شوشان / صادقی "> سرقت کابل های تلفن در هندیجان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۲

شوشان / صادقی

در پی افزایش سرقت مکرر کابل های تلفن در نه ماهه اول ساال 1391 در هندیجان مردم را بسیار ناراحت و موجب اعتراض آنها در هندیجان شده است.

به گفته منابع پراکنده از اول سال جاری درحدود 20 هزار متر سیم مخابرات به سرقت رفته است.که اختلال های بسیاری در سیستم اطلاع رسانی و مخابراتی در هندیجان ایجاد کرده است. چندی پیش سیم های تلفن اداره آموزش و پرورش هندیجان نیز به سرقت رفت که تلفن های آن اداره به کلی قطع شد و در فعالیت ها و خدمات آن اداره اختلال ایجاد کرد اما با همکاری مخابرات خطوط ارتباطی آموزش وپرورش وصل گردیدولی این روزها نیز شاهد سرقت کابل های بزرگ مخابرات در بعضی از روستاها و حاشیه شهر و بعضی مناطق پرجمعیت هستیم که امنیت اجتماعی شهر را به خطرانداخته است در ضمن کابل های اداره برق هندیجان نیز همانند مخابرات به سرقت های گسترده رفته است که این امر روشنایی منازل و بعضی از مناطق هندیجان راتحت تاثیرخودقراردادو باعث نگرانی و ناراحتی مردم شد.جمعی از مردم با حضور در ادارت مذکور و اعتراض نمودن به این امر خواستار رسیدگی و حل مشکل شده اند .

لازم به ذکر است تیر اندازی های اخیر در هندیجان به افراد مختلف و همچنین سرقت های موتور سیکلت نیز یکی از مشکلات بوجود آمده می باشد که نیروی انتظامی با همکاری دادگستری بعضی از سارقین را دستگیر کرده است که با توجه به اهمیت موضوع مقامات قضایی و انتظامی در برخورد با سارقین شدت عمل نشان داده تا عبرتی برای دیگر متخلفان باشد.

درخصوص سرقت کابل های مخابرات خبرنگارماجهت مصاحبه با مسئول مخابرات هندیجان تلاش کرد ولی مسئول مخابرات ممنوع المصاجبه است و باید با روابط عمومی اداره کل خوزستان تماس برقرار شود ولی کسی تلفن روابط عمومی اد اره کل مخابرات خوزستان را جواب نمی دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار