شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
شوشان: رئیس اداره ارشاد اهواز از تعلیق موسسه برگزار‌کننده جنگ شادی جناب‌خان بدلیل نارضایتی مردم خبر داد. محمد جوروند با اعلام این خبر افزود: موسسه سرای هنر کیان پارس که مجوز خود را از اداره کل ارشاد خوزستان گرفته، در تاریخ 5 مهرماه اقدام به برگزاری جنگ شادی (جناب خان) نمود که بدلیل رعایت نکردن موارد متعدد فعالیت این موسسه در جلسه شورای موسیقی استان که در اداره کل ارشاد خوزستان برگزار شد به تعلیق درآمد.

 وی ادامه داد: این موسسه برای اجرای این برنامه تخلفات متعددی انجام داد که از جمله آنها می‌توان به شروع بلیط فروشی و تبلیغات شهری پیش از دریافت مجوز، عدم تایید طرح تبلیغاتی توسط این اداره و اجرای آن در سطح شهر، واگذاری مدیریت اجرا به غیر، فروش مجوز توسط مدیرموسسه به افراد غیر(تهیه کننده)، نارضایتی حضار از تاخیر برنامه و عدم هماهنگی اجرا، نیاوردن کادر اصلی برنامه خندوانه اشاره کرد که بنا بر شکایات بسیار زیاد مردم در مراجعه حضوری به این اداره و تماس‌های مختلف فعالیت این موسسه به تعلیق درآمد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز تاکید کرد: از این پس موسسات و شرکت‌های زیر نظر این اداره باید به تعهدات خود قبل از اجرای برنامه عمل کنند و برای هرگونه کار خود با این اداره هماهنگی بعمل آورند.

جوروند اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی ما برای تعلیق این موسسه احترام به نظر مردم است و از این پس هر موسسه یا شرکتی که به تعهدات خود قبل از اجرا عمل نکند و یا طبق مقررات عمل نکند برخورد جدی با آنها خواهد شد.

برچسب ها: جناب خان ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار