استاندار خوزستان با بيان اين‌كه در سفر رييس‌جمهور طرح‌هاي بيشتري براي افتتاح داشتيم، گفت: طرح‌هايي با اعتبار 2 هزار و 200 ميليارد تومان در استان آماده افتتاح بود كه امروز منتخبي از آن‌ها افتتاح شد. "> افتتاح طرح‌هايي با اعتبار 2 هزار و 200 ميليارد تومان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰

استاندار خوزستان با بيان اين‌كه در سفر رييس‌جمهور طرح‌هاي بيشتري براي افتتاح داشتيم، گفت: طرح‌هايي با اعتبار 2 هزار و 200 ميليارد تومان در استان آماده افتتاح بود كه امروز منتخبي از آن‌ها افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شوشان به نقل از ايسنا سيدجعفر حجازي در مراسم افتتاح از 4 پروژه نيشكر كه امروز، پنجم دي‌ماه با حضور رييس‌جمهور در كشت‌وصنعت دهخدا برگزار شد،  عنوان‌كرد: پنج طرح مهم توسعه نيشكر در جهت تكميل زنجيره توليد در بخش صنايع مياني نقش كليدي دارند. در بهمن‌ماه سال 89 رييس‌جمهور به استان خوزستان آمد و بر ضرورت توسعه صنايع مياني و پايين‌دستي بخش پتروشيمي تاكيد كرد كه قرار شد اين طرح‌ها با اولويت استان‌هاي بوشهر و خوزستان اجرا شوند.

وي افزود:23 طرح از طرح‌هاي مياني بخش پتروشيمي در استان در حال اجراست و 25 طرح در مرحله كارشناسي بانك قرار دارند.

استاندار خوزستان بيان‌كرد: جاذبه سرمايه‌گذاري با توجه به تامين زيرساخت‌هاي لازم در استان خوزستان بالا رفته است و خوزستان 105 طرح را براي تامين اعتبار به صندوق توسعه ملي معرفي كرده كه 16 طرح از اين تعداد در حال اجراست.

وي ادامه‌داد: در بخش نيشكر رييس‌جمهور بر لزوم پيگيري صنايع جانبي تاكيد داشت كه كارخانجات فعلي همچون MDF، خميرمايه و شكر از جمله آن‌هاست. باگاس يكي از ضايعات گياه نيشكر است كه مي‌توان آن را به كاغذ تبديل كرد و مي‌توان از اين مزيت و وجود باگاس در خوزستان استفاده كرد و از آن در كارخانه‌هاي كاغذسازي بهره‌مند شد.

حجازي در ادامه‌ تصريح‌كرد: طرح‌هاي زيادي تا پايان دولت در استان خوزستان آماده افتتاح مي‌باشد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به 4 بيمارستان، پروژه‌هاي آبرساني و صنايع پتروشيمي اشاره كرد. همچنين در استان خوزستان 69 طرح با عنوان مهر ماندگار با اعتبار 16 هزار ميليارد تومان آماده بهر‌ه‌برداري است.

استاندار خوزستان در پايان از حمايت‌هاي معنوي آيت‌الله جزايري و تلاش‌گران صنعت در استان خوزستان قدرداني كرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار