شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد به المللی خرمشهر خلیج فارس با بیان اینکه تسریع در حل مشکلات دانشجویان باید با  آرامش و متانت و احترام باشد گفت: با توجه با تاکید ریاست عالیه دانشگاه و رئیس واحد بین المللی خرمشهر – خلیج فارس تکریم ارباب رجوع از مهمترین  اصول و اهدافی است که همیشه سرلوحه تمام امور در این واحد دانشگاهی قرار گرفته است» 

احسان عباسپور گفت:« در دین مبین اسلام  تکریم ارباب رجوع اهمیت زیادی داده شده است و ریشه قرآنی دارد چراکه قبل از اینکه انسان از سوی هم‌نوع مورد تکریم قرار گیرد، از سوی خداوند متعال مورد تکریم قرار گرفته است و این موضوع از قواعد معاشرت میباشد که ائمه تأکید زیادی بر آن داشتند .» امیر مؤمنان (ع) در نامه خویش به مالک می نویسد: «پس نیکوترین اندوخته خود را کردار شایسته (خوش رفتاری) بدان».

وی خاطرنشان کرد: «انشالله خدمتگزاران دانشگاه نیز باید با سعه صدر، بردباری، عطوفت و مهربانی با دانشجویان و ارباب رجوعان برخوردار کنند وهمواره باید به توقعات قانونی و شرعی‌ آن عزیزان، نیز توجه داشته باشند.»

معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد به المللی خرمشهر خلیج فارس ادامه داد: « سرعت در انجام کارارباب رجوع، صحت و دقت در انجام خدمت‌رسانی در مدیریت تکریم ارباب رجوع بسیارمهم است.»

عباسپورخدمت به دانشجویان را یکی از وظایف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس معرفی کرد و گفت: «این موضوع نباید به صورت مقطعی باشد بلکه باید سعی شود تا مبحث تکریم ارباب رجوع در جای جای دانشگاه نهادینه شود. چراکه از مهمترین  آفت‌ها در مقوله تکریم ارباب رجوع این است که به صورت مقطعی باشد و شعار‌ها و رفتارهایی دور از باور و اعتقاد مطرح ‌شود که این موضوع با مرور زمان دوباره به بوته فراموشی سپرده می‌شود.»


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار