شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳

شوشان: شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته 11 درصد بیش از ظرفیت اسمی، شمش فولادی تولید کرد.

به گزارش شوشان، عبدالمجید شریفی،‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار کرد: سال گذشته میزان تولید شمش اين شركت به سه میلیون 350 هزار تن رسید که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

وي ظرفیت اسمی تولید فولادخام این شرکت را سه میلیون و 200 هزار تن اعلام کرد و افزود: در مدت 4 سال اخیر میزان تولید شركت با رشد 54 درصدی همراه بود و معادل یک میلیون و 172هزار تن به تولید شمش در فولاد خوزستان افزوده شد.

شریفی همچنین به اقدامات گروه‌های تخصصی در فولاد خوزستان برای کاهش مصرف مواد و انرژی اشاره کرد و گفت: مهمترین دستاورد این گروه‌ها کاهش 25 درصدی مصرف مواد نسوز، ‌19درصدی مصرف انرژی و 14درصدی مصرف الکترود در کوره‌های قوس الکتریکی است.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان یادآور شد: سال گذشته این شرکت توانست رتبه دوم تعالی سازمانی،‌ تندیس بلورین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی،‌ نشان برنز تعالی منابع انسانی را کسب کند و همچنین این شرکت تنها دریافت‌کننده تندیس رعالیت حقوق مصرف‌کننده در بین فولادسازان کشور شد.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت فولاد خوزستان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ‌توان مضاعفی در تولید و نیز اجرای طرح‌های توسعه‌ای از خود نشان دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار