شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰

معاون برنامه‌ریزی سازمان آب و برق خوزستان گفت: اوراق مشاركت سازمان آب و برق استان از روز یکشنبه 10 دی‌ماه در شعب منتخب بانک ملی منتشر شده و به فروش مي‌رود.

محسن  ذیحجه‌زاده درخصوص فروش اين اوراق اظهاركرد: موضوع تامين آب شرب با کیفیت و مناسب برای شهرها و روستا از مهمترین دغدغه‌های مردم استان است که انتظار مي‌رود شهروندان خوزستانی با خرید حتی یک برگه اوراق مشارکت، سازمان آب و برق خوزستان را در سرعت‌بخشي در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ و حیاتی استان یاری دهند.

وی افزود: امید است با کمک و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های سد و نیروگاه گام‌های خوبی در جهت توسعه صنعت انرژي برق‌آبی که تاثیر به‌سزایی در اقتصاد منطقه و کشور دارد برداشته شود. با انتشار اوراق مشارکت و تامین اعتبار از این طریق اجرا، تکمیل و توسعه طرح‌ها صورت گرفته و اين طرح‌ها را سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری می‌رسند.

ذيحجه‌زاده درباره طرح‌های آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: اجراي پروژه‌هاي آبرسانی در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، شوش، سوسنگرد، الوان، هویزه، رفیع، بستان، ویس، شیبان، اروندکنار، مینوشهر، شیرین‌شهر، دارخوین و 1400 روستای مسیر، موجب تامین آب مطمئن و با کیفیت بسیار بالا در اين مناطق می‌شود. در حال حاضر این طرح با پيشرفت فيزيكي 29 درصد در حال اجرا است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان آب و برق خوزستان ادامه‌داد: اوراق مشارکت از بهترین روش‌ها برای تامین منابع اعتباري مورد نیاز براي طرح‌ها است که نسبت به سایر روش‌ها ارجحیت دارد و موجب کاهش تورم موجود در جامعه می‌شود.

وی افزود: علاوه بر منافع و امتیازاتی که خریداران اوراق مشارکت از آن بهره‌مند خواهند شد، این امر نقش مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی و اجتماعی در راستای توسعه اقتصادی کشور دارد. ضمانت بانک ملی ایران، عدم خطرپذیری و سرعت نقدینگی بالای اوراق از ديگر مزيت‌هاي اين اوراق است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار