اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
سهمیه دریافت شده شکر استان 250 تن است. همچنین در این زمینه 1300 تن برنج نیز دریافت کرده‌ایم و با توجه به ارائه درخواست‌ها آن‌ها را توزیع می‌کنیم.
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت محصولاتی مانند شکر و برنج در بازار به تعادل رسیده است و هیچ مشکلی در توزیع این محصولات وجود ندارد و هر میزان که نیاز باشد مردم می‌توانند خریداری کنند.
 
مسعود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت شکر و برنج در بازار مناسب است و با توجه به سهمیه‌ای که دریافت شده، مشکلی در خصوص تأمین این محصولات در بازار وجود ندارد.
 
وی افزود: سهمیه دریافت شده شکر استان 250 تن است. همچنین در این زمینه 1300 تن برنج نیز دریافت کرده‌ایم و با توجه به ارائه درخواست‌ها آن‌ها را توزیع می‌کنیم.
 
احمدی تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون حدود 130 تن برنج و 15 تن شکر و حدود 154 تن مرغ توزیع شده است.
 
وی گفت: در حال حاضر شکر با قیمت هر کیلو 2900 تومان و برنج حداکثر با قیمت هر کیلو 3 هزار تومان توزیع می‌شود و این قیمت‌ها توسط ستاد تنظیم بازار کشور مصوب شده‌اند.
 
احمدی خاطرنشان کرد: در حال توزیع شکر و برنج هستیم و به هر میزان که مردم، هیأت‌های عزاداری و ... به شکر و برنج نیاز داشته باشند می‌توانند خریداری کنند زیرا قیمت‌ها دولتی هستند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
 
برچسب ها: برنج ، شکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار