شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
اين روزها هواي تمرينات استقلال آفتابي است.


نکته-منصوريان-و-معضل-پيشكسوتان-مدعی


 بدن بازيكنان به كمك تعطيلات ليگ كم كم به شرايط آرماني نزديك مي شود و كادر فني با تمركز روي بازيكنان كليدي و سيستم سنتي سانتر از جناحين مي كوشد تا به مدد حضور علي قرباني در پيشاني خط حمله و اضافه شدن هاي جابر انصاري و كاوه رضايي ، گشودن دروازه حريفان را آسان تر كند.

اما در اين ميان صحبت هاي اخير منصوريان و واكنش پيشكسوتان و سرپرست تيم و بده بستان هاي رسانه اي جو اطراف تيم را كمي تا قسمتي ابري كرده است. آتش اين حواشي تا قبل از رو كردن سند پر از گاف پرويز مظلومي از باشگاه برایتون قابل كنترل بود ولي حالا انگار قرار نيست اين هيمه بوجود آمده دامان تيم را رها كند.

استقلال تيمي كه در این فصل لیگ برتر توانسته بود بحران هاي كوچك و بزرگ را پشت سر بگذارد اين بار درست از نقطه اي ضربه خورد كه پيش تر از اينها منصوريان به آن اشاره كرده بود. معضلي به نام پيشكسوتان مدعي  كه دسته دسته چشم به نيمكت آبي ها دوخته اند و با كوچكترين اتفاق و يا شكستي در صدد هستند تا از علیرضا منصوریان انتقاد کنند و موقعیت او را به خطر بیندازند.

اين اتفاق ها و البته انشقاق در حالي مي تواند خطر آفرين باشد كه افتخاري سر پرست باشگاه با منصوريان وارد يك جنگ كوچك لفظي شده كه به شدت خطرناك است  او اين روزها درجواب سوال هاي مربوط به ماجرای پيشنهاد مربيگري به منصوريان در انگلستان از مربي خود مي خواهد كه براي بطلان ادعاي رقبا سند مربوطه را ارايه كند! کاری که حسابی روی اعصاب علیرضا منصوریان رفته و ظاهرا توقع او این بود که افتخاری درباره ماجرای عجیب پیشنهادش چنین جملاتی را بر زبان نیاورد.

برچسب ها: منصوریان ، آفتابی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار