شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
دبیر فدراسیون بدمینتون:
باتوجه به ظرفیت های خوبی که در خوزستان وجود دارد نیاز است آموزش ، راهبرد اصلی در تقویت ورزش بدمینتون مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.
 دبیر فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران گفت: باتوجه به ظرفیت های خوبی که در خوزستان وجود دارد نیاز است آموزش ، راهبرد اصلی در تقویت ورزش بدمینتون مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

سیدبهادر زکی زاده روز یکشنبه در مجمع انتخاب رئیس هیات بدمینتون خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: برنامه های هیات استان باید به گونه ای باشد که مانند سال های گذشته نمایندگانی شایسته در حد تیم های ملی داشته و همواره در سطوح بین المللی شاهد افتخارآفرینی نمایندگان خوزستان باشیم.

وی افزود: فدراسیون برنامه های خود را بر اساس طرح های استعدادیابی و آموزش تنظیم شده و نیاز است که سیاست های آموزشی در این استان با ظرفیت تقویت شود.

دبیرفدراسیون بدمینتون ادامه داد: بی شک فدراسیون نیز از هیات استان حمایت خواهد کرد اما این هیات باید تعامل خود را با فدراسیون بیشتر کند. فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مجمع نیز گفت: رئیس پیشین هیات استان سال ها در این رشته تلاش کرده و افتخارهای خوبی را نیز برای خوزستان به همراه آورده که امید می رود ریاست جدید نیز در ادامه راه موفقیت های خوبی را برای ما کسب کند.

وی افزود: استفاده از همه ظرفیت های استان برای رشد و توسعه رشته بدمینتون یک ضرورت بوده و امید است هیات استان استعدادیابی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که هیات استان باید از تیم داری در لیگ برتر پرهیز کند گفت: اگرچه حضور در رقابت های لیگ برتر کشور برای ما افتخار بزرگی است اما تیم استان برای حضور دراین عرصه باید زیرپوشش باشگاه و یا ارگانی قرار گیرد.

وی بیان کرد: تشکیل کمیته های مختلف و حضور موثر آنها در برنامه های هیات یکی دیگر از برنامه های اصلی این که هیات استان باید در دستور کار قرار دهد.

کیانی زاده تاکید کرد: با توجه به موافقت نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش به امضا رسیده است انتظار می رود برای ایجاد تحول عظیم در این رشته ، مسابقات تمامی رده های سنی به صورت مرتب در استان برگزار و تعامل این هیات با آموزش و پرورش بیشتر شود.

وی ادامه داد:اگرچه شرایط مالی ورزش کشور مطلوب نیست اما زیرساخت های موجود برای فعال تر کردن شهرستان ها و حضور آنها در مسابقات استانی فراهم است. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جایگاه بدمینتون استان در رده های مختلف سنی درسطح کشور باید رشد کرده تا شاهد افزایش نمایندگان استان در تیم ملی باشیم.

مجمع انتخاب رئیس هیات بدمینتون خوزستان با حضور دبیر و مشاور عالی رئیس فدراسیون بدمینتون روز یکشنبه برگزار و از میان سه کاندیدای حاضر در این مجمع، بابک داوودی با کسب 13 رای از 14 رای به سمت ریاست هیات استان انتخاب شد.

محمدرضا گلرنگی و غلامعباس دهنوی دیگر کاندیداهای این مجمع بودند. در مجمع انتخاب رئیس هیات بدمینتون استان سید بهادرزکی زاده و مهاجربختیاری، دبیر فدراسیون و مشاورعالی فدراسیون حضور داشتند.

برچسب ها: بدمینتون ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار