شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به پیروزی تیمش برابر صبای قم گفت:انگیزه مضاعف بازیکنان ما برای ارتقای جایگاه خود در جدول، مسیر موفقیت های بعدی را برای ما هموار می سازد.
 نعیم سعداوی شامگاه جمعه در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش برابر صبای قم در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار کرد:در این هفته بازی خوبی از 2 تیم شاهد بودیم اما تیم ما سهم بیشتری از موقعیت های بازی را به خود اختصاص داد.
وی افزود:نوع نگرش بازیکنان ما در بازی و در تمرین به سمتی است که همه آنها برای ارتقای جایگاه تیم خود و کسب موفقیت های بیشتر تلاش می کنند و این نگرش می تواند مسیر پیشرفت را برای ما هموار سازد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم صبای قم نیز دراین بازی برای گلزنی موقعیت های خوبی داشت اما خط دفاع و گلر تیم ما عملکرد قابل قبولی داشته و مانع گلزنی حریف شدند.
وی بیان کرد: تیم فولاد خوزستان در این بازی ازهر نظر از تیم صبای قم برتر بود و از موقعیت های به دست آمده خود بهتر از حریف استفاده کرد.
سعداوی تصریح کرد: بازیکنان ما شرایط خاص این بازی را به خوبی درک کرده بودند و همین امر انگیزه مضاعفی را در آنها برای کسب 3 امتیاز ایجاد کرده بود.
وی اظهار کرد: باتوجه به روندی که تیم ما در هفته های اخیر در پیش گرفته است روز های خوبی را برای تیم فولاد پیش بینی می کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ما در نیمه نخست این بازی با 2 گل برتری خود را به حریف ثابت کرد و در نیمه دوم تا اندازه ای با احتیاط کار کرد.
دیدارتیم های فولاد خوزستان و صبای قم از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد و تیم فولاد خوزستان موفق شد با 2 گل حریف خود را شکست دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار