شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
سطح کیفی و ارتقای خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی، استقبال اولیا دانش آموزان از این مدارس را به همراه داشته است.
سطح کیفی و ارتقای خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی، استقبال اولیا دانش آموزان از این مدارس را به همراه داشته است.

 رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان گفت: سطح کیفی و ارتقای خدمات آموزشی در مدارس هیات امنایی، استقبال اولیا دانش آموزان از این مدارس را به همراه داشته است.

خسرو حیاتی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کیفیت آموزشی در مدارس هیات امنایی مورد اقبال و پذیرش اولیای دانش آموزان قرار گرفته و 400 دانش آموز هندیجانی از ابتدای مهرماه در دو مدرسه پسرانه و دخترانه متوسطه اول این شهرستان مشغول به تحصیل می شوند.

وی گفت: مدارس هیات امنایی برای ایجاد عدالت آموزشی در کنار مدارس عادی شهرستان فعالیت می کنند تا زمینه انتخاب مدرسه برای دانش آموز فراهم باشد.

حیاتی افزود: ظرفیت پذیرش دانش آموز در مدارس هیات امنایی به دلیل درخواست های زیاد اولیا و کمبود این مدارس در شهرستان با محدودیت مواجه است.

وی ادامه داد: مجوز مدارس هیات امنایی با درخواست انجمن اولیا مدرسه به آموزش پرورش شهرستان و پس از طرح در شورای معاونان و شورای آموزش پرورش صادر می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان ادامه داد: تسهیلات لازم برای تحصیل فرزندان فرهنگیان به صورت رایگان و برای خانواده های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و محرومان با تخفیف ها و حداقل هزینه در این مدارس فراهم شده است.

حیاتی گفت: هزینه ای که از دانش آموزان در این مدارس دریافت می شود با یک برنامه ریزی مدون برای ارتقای برنامه ها و کیفیت بخشی خدمات از جمله برگزاری کلاس های کمک آموزشی مصرف می شود.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان واقع شده و هفت هزار دانش آموز آن در 71 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار