شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
فرماندار هندیجان گفت: ما دنبال استقرار و راه‌اندازی اداره مهم و پرتردد ثبت‌اسناد در شهرستان هندیجان هستیم.
فرماندار هندیجان گفت: ما دنبال استقرار و راه‌اندازی اداره مهم و پرتردد ثبت‌اسناد در شهرستان هندیجان هستیم.

سید مهران رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: با مدیرکل اداره ثبت‌اسناد استان خوزستان و رئیس اداره ثبت‌اسناد ماهشهر موضوع اداره ثبت‌اسناد هندیجان مطرح‌شده و قرار شد محلی برای استقرار اداره ثبت‌اسناد در هندیجان معین شود.

وی افزود: به دلیل اینکه تجهیزات اداره ثبت‌اسناد زیاد و حساس است مسئولین اداره کل از ما خواستند ملکی با قرارداد ۵ ساله تهیه گردد تا جابه‌جایی‌های اداره کمتر شود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی این اداره در شهرستان هندیجان مستقر می‌شود و فقط موضوعات جزئی مانند بستن قرارداد ملکی ۵ ساله مانده که باید هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی گفت: اداره ثبت‌اسناد یکی از ادارات بسیار مهم و پرتردد که مردم کارها و مشکلات زیادی در این حوزه دارند ما سعی می‌کنیم تا آخر شهریور یا مهرماه سال جاری اداره ثبت‌اسناد را در هندیجان افتتاح کنیم.

رفیعی عنوان کرد: ما برای اینکه ادارات لازم در هندیجان استقرار شوند تمام تلاش خود را می‌کنیم و این وظیفه همه مسئولین است که در حوزه استحفاظیِ یا محل زندگی مردم ادارات و مؤسسات خدمات دولتی و خصوصی مستقر شوند تا مردم بتوانند بدون صرف هرگونه هزینه‌های اضافی اقدامات و کارهای خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در شهرستان هندیجان اداراتی چون ثبت‌اسناد و املاک و محیط‌زیست هنوز مستقر نشده‌اند و فرمانداری در حال پیگیری موضوع است و امیدواریم به‌زودی اداره ثبت‌اسناد در هندیجان احداث شود و ان‌شاءالله برای پیگیری اداره محیط‌زیست نیز تلاش می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار