شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
نماینده ورزشکاران هندیجان:
نماینده ورزشکاران شهرستان بندر هندیجان گفت: متأسفانه مسئولین بخصوص اداره ورزش و جوانان به ورزش و اماکن ورزشی هندیجان توجه ‌کنند.
نماینده ورزشکاران شهرستان بندر هندیجان گفت: متأسفانه مسئولین بخصوص اداره ورزش و جوانان به ورزش و اماکن ورزشی هندیجان توجه ‌کنند.

جعفر جغتایی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: در سفر مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان به هندیجان از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید به عمل آمد و از نزدیک شاهد معضلات و مشکلات مربوطه بودند.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان سالن بصیرت هندیجان را از نزدیک بازدید کرد و قول مساعدت داد که ظرف ده روز مشکل کف‌پوش سالن حل شود؛ اما بعد از گذشت یک سال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده ورزشکاران بیان کرد: سقف سالن بصیرت سوراخ بوده و هنگام بارندگی وضعیت نامناسبی دارد این سالن ازنظر امنیتی مشکلاتی دارد که تنها سالن استاندارد هندیجان همین سالن بصیرت است اما فاقد حفاظ جلوی تماشاگران است.

وی گفت: نبودِ حفاظ در سالن ورزشی باعث بی‌نظمی و هجوم تماشاگران به وسط میدان می‌شود و از مسئولین مربوطه انتظار می‌رود که با ورزشکاران همکاری لازم را داشته باشند.

جغتایی عنوان کرد: موارد دیگر از مشکلات استادیوم ورزشی هندیجان، عدم وجود روشنایی و برق نورافکن‌ها است که انتظار داریم مسئولین به‌زودی این مشکلات را رفع کنند.

 وی افزود: برای حمایت از ورزش و اعلام مواضع باشگاه‌های ورزشی باید بین تمام باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی انتخابات برگزار شود.

نماینده ورزشکاران بیان کرد: از استاندار خوزستان خواستاریم دستور رسیدگی سریع به مشکلات ورزش هندیجان را بدهد تا قبل از اینکه حادثه‌ای ناگوار رخ بدهد و جان عزیزی در مخاطره بیفتد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار