شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۸

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور فیلم «بزرگ‌مرد کوچک» در جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد و گفت: این فیلم هم اکنون در حال برطرف کردن نواقص است.

حجت الاسلام والمسلمین سید لطف‌الله سپهر اظهار داشت: ساخت فیلم زندگی شهید بهنام محمدی راد نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس در خوزستان به پایان رسیده است.

وی افزود: فیلم زندگی سردار شهید بهنام محمدی راد در جشنواره فیلم کرمانشاه حضور یافت و هم اکنون مراحل برطرف کردن نواقص را سپری می‌کند.

سپهر به اعتبار اختصاصی یافته برای ساخت فیلم «بزرگ‌مرد کوچک» اشاره کرد و گفت: ساخت این فیلم کم‌تر از 10 میلیارد ریال هزینه داشته است که حدود یک میلیارد و 900 میلیون ریال ار اعتبارات دور سوم سفر هیئت دولت به خوزستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای آن در نظر گرفته شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فیلم زندگی شهید بهنام محمدی راد را یک فیلم مشارکتی دانست و خاطر نشان کرد: برای ساخت فیلم داستان زندگی این شهید نوجوان، عوامل سازنده به ویژه کارگردان و تهیه کننده تعامل خوبی با خانواده شهید داشتند.

وی ادامه داد: این فیلم به کارگردانی صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان و حبیب اللهیاری ساخته شد و فیلمبرداری آن در استان خوزستان انجام شده است.

سپهر در ادامه به معرفی سردار شهید بهنام محمدی راد پرداخت و گفت: این شهید نوجوان در شهرستان مسجدسلیمان دیده به جهان گشود و در 28 مهرماه سال 1359 در خرمشهر در درگیری با متجاوزان بعثی شربت شهادت نوشید.

وی اضافه کرد: شهید بهنام محمدی راد نخستین شهید نوجوان دفاع مقدس است که در روزهای نخست جنگ تحمیلی در خونین شهر قهرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار