شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
 درر استای اشاعه وتقویت روحیه ایثار و پایبندی به ارزشهای اسلامی وبه مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین (ع) ویاران با وفایش ، مراسم مختلفی باحضور پرشور وشعور عاشقان و پیروان راستین آن حضرت در سطح شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، همزمان با فرارسیدن ماه محرم ، مدیران و کارکنان این شرکت با برگزاری مراسمی نظیر مجالس زیارت عاشورا ، برپایی تکیه ، مداحی و همچنین سخنرانی حجج اسلام سعیداوی ، مشرفی ، مهری و... با موضوع اهمیت آثار ، برکات و فضائل فراوان برپایی عزاداری سالارشهیدان و تاثیر آن درخودسازی و تربیت فرزندان ، زنده نگه داشتن اهداف قیام عاشورا و حفظ و پاسداری شعائر اسلامی ، ایستادگی در برابر ظلم وپرهیز از بدی ونیکی به دیگران ، امر به معروف ونهی از منکر ، رعایت حدود اسلامی که سبب ارتقاء سطح امنیت وآرامش و بالارفتن فرهنگ رفتارهای صحیح ارتباطی و اجتماعی و پیشگیری از هرگونه انحراف فکری و اخلاقی می گردد به عزاداری پرداختند و عشق و ارادت خویش را به سومین پیشوای شیعیان با ادامه راهشان نشان دادند .

گفتنی است برگزاری برنامه های یاد شده به همت شورای فرهنگی این شرکت بویژه بسیج وامورایثارگران ، واحدهای مختلف امورخدمات ومهندسی ، تدارکات وترابری معاونت مالی و امور پشتیبانی، معاونت بهره برداری و نواحی انتقال نیرو و همچنین مدیریت حراست و امورمحرمانه برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار