شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
برخلاف اخبار منتشر شده احضار دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دادسرای فرهنگ و رسانه ارتباطی با اتفاقات مسابقه تیم های پرسپولیس و نفت ندارد.
 پس از بازی شنبه پرسپولیس مقابل نفت علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم مقابل رختکن تیم نفت تهران در ورزشگاه آزادی حاضر شد و با صدای بلند خواهان پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه سابقش شد.


شکایت-نفت-از-بیرانوند-به-اتفاقات-بازی-شنبه-ارتباطی-ندارد

روز یکشنبه برگه احضار این بازیکن به دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل شکایت باشگاه نفت و شرکت بهنام پیشروی کیش منتشر شد و برخی خبر دادند دلیل این شکایت اتفاقات بازی پرسپولیس و نفت بوده است اما چنین چیزی صحت ندارد.

شکایت باشگاه نفت به دو هفته پیش مربوط است که اکنون به دست بیرانوند رسیده است و به اتفاقات این مسابقه ارتباطی ندارد. با توجه به مصاحبه بیرانوند علیه مالک باشاگاه نفت به خاطر پرداخت نشدن بدهی او و همچنین فریادهای بیرانوند مقابل رختکن نفت بسیاری تصور کردند این شکایت به خاطر اتفاقات بازی با پرسپولیس بوده است اما در این باره مطلع شدیم این شکایت دو هفته پیش انجام شده است.

بیرانوند به خاطر دریافت نکردن مطالباتش از باشگاه نفت مصاحبه هایی علیه مسئولان و مالکان باشگاه نفت انجام داده بود. باشگاه نفت مدعی شد بیرانوند در مصاحبه های خود تهمت هایی را مطرح کرده و ادعاهای کذب داشته و در صورت تکرار مصاحبه های بیرانوند اقدام قانونی خواهد کرد.

به همین دلیل باشگاه نفت دو هفته پیش از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کرد. بیرانوند نیز متقابلا شکایتی را از باشگاه نفت به دادگاه ارائه کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار