اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
زین الدین زیدان ، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی مقابل لژیا ورشو صحبت کرد.
 زیدان در مورد بازگشت رئال به پیروزی مقابل بتیس پس از چهار تساوی پیاپی گفت:

از کار تیم راضی هستم چرا که وقتی کار تیمی خوب باشد به نتیجه می رسیم. از بازی مقابل بتیس راضی هستم و فقط می توان خرسند بود. بازیکنان از ابتدا تا انتها عالی بودند. حالا بازی دیگری داریم و باید به آن فکر کنیم. قرار نیست که هنوز در فکر پیروزی شش بر یک مقابل بتیس باشیم. رئال و لژیا هر کدام تفکر خاص خود را دارند. هر دو تیم در یک تورنمنت حضور دارند و وقتی آنها به لیگ قهرمانان رسیده اند یعنی تیم توانمندی هستند. بازی ۵۰-۵۰ خواهد بود و باید شروع خوبی داشته باشیم و از ابتدا کارمان را انجام دهیم. رئال و لژیا هر دو در چمپیونزلیگ بازی می کنند و تفاوتی میان دو تیم وجود ندارد هر چند که برخی می گویند که تفاوت زیاد است.اگر تفاوتی وجود دارد باید درون زمین آن را نشان دهیم.

زیزو در این باره که اولاند، رئیس جمهور فرانسه بنزما را بی اخلاق خوانده هم صحبت کرد:

ناراحت شدیم. وقتی از بیرون علیه بازیکن یا بازیکنان صحبت شود ناراحت کننده است. ممکن است که از کسی انتقاد کنی اما قرار نیست حرفهای عجیب زده شود. طبیعی است که بازیکن از این صحبت ها ناراحت شود. بنزما مسلما ناراحت شد اما باید نظر خودش چیست.بعید است که فعلا وقت پیدا شود که با اولاند صحبت کنم چون سر هر دوی ما شلوغ است. نمی توانم بگویم که علت اظهار نظر  سیاستمداران در مورد فوتبالیست ها چیست. هر کسی نظری دارد. نظرم در مورد کریم نسبت به زمانی که از تیم ملی حذف شد عوض نشده است. هر کسی نظری دارد که شاید برای بقیه خوشایند نباشد. نظر من عوض نمی شود اما نمی خواهم نظرم را با شما به اشتراک بگذارم.

سرمربی فرانسوی در مورد بازگشت خامس رودریگز از مصدومیت اظهار داشت:

آماده است. این اولین تمرین کامل او در تیم بود. حالا دیگر مصدومیت ندارد. از نظر بدنی ریکاوری کرده و در پایان تمرین کاشته زد. آماده است. ایسکو هم نقش مهمی دارد. خبرنگاران حرفهای زیادی در مورد او زدند . گاهی خبرنگاران روی یک بازیکن تمرکز می کنند. اما ایسکو همیشه خوب تمرین می کند. او مشکلات را می داند و به تلاش ادامه می دهد. از گلهایش و نقشی که در تیم دارد خرسند هستم چرا که بازیکن مهمی است و دوستش دارم.

زیدان در مورد روند تساوی های رئال مادرید بیان کرد:

بازیکنان همیشه نیاز به اعتماد به نفس دارند و باید از پس لحظات مشکل بر بیایند. از قبل گفتیم که باید به تلاش ادامه می دهیم. این طور نیست که در بازیهای قبل تلاش نکرده بودیم اما خوب است که با جدیت بیشتری بازی کنیم. حالا بازی دیگری داریم که بدون در نظر گرفتن حریف بازی خواهیم کرد و می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. قرار نیست حریف را ساده گلباران کنیم. فردا باید شروع خوبی داشته باشیم. باید دید که شرایط بازی چطور پیش می رود. مهم است که در دو بازی نتیجه بگیریم.در بازی اسپورتینگ و دورتموند هر دو تیم می توانند امتیاز بدهند. ما از شرایط خود آگاه بودیم. یک یا سه تساوی بخشی از فوتبال است. حالا تنها کاری که می کنیم این است که به روندمان ادامه بدهیم و تمرکزمان را حفظ کنیم.
زیزو در این باره که پسرش انزو هم در بازی تیم رزروهای رئال به یاد پنالتی خودش در فینال جام جهانی، شوت به سبک چیپ از روی نقطه پنالتی زده صحبت کرد:

از دیدن گل زدنش خوشحال شدم. اگر تلاش کنی و به نتیجه نرسی یعنی مشکلی وجود دارد.
سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد موراتا گفت:

واکنش-زیدان-به-حمله-لفظی-رئیس-جمهور-فرانسه-به-بنزما

عالی است. خوب تمرین می کند و آماده است. آن طور که نیاز بود بازی نکرده اما همیشه به تلاش ادامه می دهد.

وی در مورد مارکو آسنسیو هم صحبت کرد:

باید شرایط را درک کند. قرار نیست که هر روز با او صحبت کنم چون نیازی هم نیست. مسلما فرصت خواهد داشت و مهم این است که آماده باشد.

زیدان در مورد عملکرد بنزما در بازیهای اخیر بیان کرد:

به ثبات نیاز دارد تا آماده تر شود. مهم این است که مصدومیتش به پایان رسیده است. پس از بازی با بتیس اعلام کرد که مشکلی ندارد. هر سه روز یک بار بازی داریم و باید مراقب باشیم. در مورد بنزما هم شرایط مشابه بقیه بازیکنان است. همه آماده هستند و می خواهند به تیم کمک کنند.
وی در مورد حضور هواداران افراطی و خشن لژیا در مادرید اظهار داشت :

بازی روند عادی خود را طی خواهد کرد و پلیس امنیت بازی را تامین می کند. مشکلی وجود ندارد.
برچسب ها: واکنش ، زیدان ، حمله
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار