شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹

فرماندار كلان شهر اهواز گفت: با توجه به برنامه‌‌ريزي انجام شده در اسفندماه امسال 1250 واحد مسكن‌مهر در شهر جديد شيرين‌شهر به بهره‌برداري مي‌رسد.

عبدالعزيز فدعمي اظهاركرد: سهميه مسكن‌مهر شهرستان اهواز علاوه بر شيرين شهر تا پايان سال 1016 واحد در نقاط مختلف شهرستان مي‌باشد كه در اسفندماه افتتاح مي‌شوند.

وي بيان‌كرد: عمده تعاوني‌هاي مسكن‌مهر اهواز از سال‌ها قبل فعال بودند اما به دليل عدم تامين تسهيلات لازم، روند احداث واحدها از سوي آن‌هابه‌كندي پيش مي‌رفت كه سال‌گذشته با پيگيري‌هاي استاندار سهم ويژه‌اي از محل اعتبارات مسكن‌مهر به اين تعداد تعاوني تخصيص داده شد.

فرماندار اهواز تصريح‌كرد: در بخش خودمالك در شهرستان حميديه نيز حدود 100 واحد را در دستور كار داريم كه تا پايان سال به‌بهره‌برداري مي‌رسند. همچنين در اين منطقه بحث مقاوم‌سازي روستايي را انجام داده ايم.

وي افزود: در حال حاضر به هيچ تعاوني زمين داده نمي‌شود كه بخواهد كار مسكن‌مهر را در اهواز شروع كند و تعاوني‌هايي كه اكنون مشغول به‌ساخت هستند و از تسهيلات مسكن‌مهر بهره مي‌برند، از سال‌ها قبل تاسيس شده‌اند اما با اين وجود تمامي آن‌ها در بخش خودمالك بوده و زمين متعلق به خودشان است.

فدعمي تصريح‌كرد: از 14 هزار واحدي كه چند روز گذشته به دست رييس‌جمهور افتتاح شد، حدود سه هزار و 550 واحد آن مربوط به شهرستان اهواز بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار