اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
سرمربی گسترش فولاد تبریز به حمایت از کارلوس کی‌روش پرداخت و او را مقصر تعطیلی‌های لیگ برتر ندانست.
 فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار کرد: امیدواریم بازی تماشاگر پسندی باشد و تعداد هواداری هم که به استادیوم می‌آیند از این مسابقه لذت ببرند؛ شناخت کاملی نسبت به صبا و کادر فنی این تیم داریم؛ می‌دانیم صبا بازی قبل ر اباخته و می‌خواهد جبران کند ولی ما برای این مسابقه آماده هستیم و امیدواریم بازیکنانمان نمایش خوبی ارائه دهند.

او ادامه داد: خوشبختانه نه محروم و نه مصدوم داریم و همه برای این مسابقه آماده هستیم.



سرمربی گسترش فولاد در مورد پیروزی هفته گذشته تیمش پس از 7 مسابقه عنوان کرد: با وجود اینکه بازی خوب و  با کیفیتی ارائه می‌کردیم در بحث نتیجه‌گیری موفق نبودیم؛ شاید چهار بازی قبل از پدیده 5 تا 6 موقعیت 100 درصد گلزنی در هر دیدار داشتیم که نمی‌توانستیم استفاده کنیم ولی به لطف امام حسین از هفته گذشته به پیروزی هم رسیدیم و امیدواریم روند رو به رشد را ادامه دهیم و با نمایش خوب به 3 امتیاز برسیم.

کمالوند اضافه کرد: نیم فصل دو سال قبل که به گسترش آمدم تنها هدف تیم حفظ در لیگ برتر بود؛ فصل گذشته دنبال رتبه تک رقمی بودیم که خدا را شکر برای نخستین بار در تاریخ باشگاه رخ داد و حالا هدف‌گذاری باشگاه رسیدن به 6 تیم بالای جدول است که به این مسئله خوشبین هستم و با توجه به پتانسیل تیم این مهم را دور از دسترس نمی‌بینم.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به وقفه‌های پیاپی لیگ برتر گفت: سال گذشته هم گفتم که تعطیلات به ضرر ما و تیم‌هاست چون برای بازی‌هایی مثل مالدیو نیاز به تعطیلی نداریم ولی امسال وقفه‌ها لازم است تا تیم ملی برای بازی‌هایی مثل ازبکستان و کره آماده شود و کی‌روش حداقل 15 روز با بازیکنان خود تمرین کند؛ باید به کی روش حق بدهیم تا برای دیدار برابر تیم‌های با کیفیت مثل کره به مشکل نخورد.
 
او اضافه کرد: مقصر تعطیلی لیگ نه فدراسیون، نه سازمان لیگ و نه کی‌روش است؛ بخاطر تقویم بازی‌های آسیایی این اتفاقات می‌افتد؛ مثلا جام باشگاه‌های آسیا تیمی در مرحله گروهی و بعد از آن یک بازیکن دارد ولی در مراحل بالاتر یک دفعه نفرات جدید می‌آیند و حتی کادر تغییر می‌کند؛ فقط در فوتبال آسیا این اتفاقات می‌افتد؛ عدم تطبیق بازی‌ها بین شرق و غرب آسیا تعطیلی‌ها را به وجود آورده است.

کمالوند گفت: امسال ما مربیان باید به کی‌روش کمک کنیم تا ان‌شاالله تیم ملی به جام جهانی برود؛ با اینکه سخت است اما باید از منافع خود چشم‌پوشی کنیم و همراه تیم ملی باشیم.

برچسب ها: کمالوند ، کی روش
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار