اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان گفت: مقرر شده است از این پس وب سایت ها قبل از راه اندازی از کارگروه سایبری مجوز بگیرند چرا که این کار برای افزایش هر چه بیشتر در فضای مجازی انجام می شود.

محمد حری شنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیر عامل در محل استانداری خوزستان بیان کرد: از دیگر کارهایی که در برنامه کاری پدافند غیر عامل استان است آزمون نفوذ 20 دستگاه استان تا پایان امسال است که میزان امنیت آن ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی گفت: همچنین در هفته پدافند غیر عامل بدون اطلاع قبلی با حمله شبیه سازی شده میزان امنیت نفوذی سازمان ها و دستگاه های استان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

حری همچنین در ادامه افزود: در هفته پدافند غیر عامل امسال کتابخانه و مرکز تحقیقاتی پدافند غیر عامل در روز پنج آبان در دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح خواهد شد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان اظهار کرد: از جمله کارهایی که پدافند غیر عامل به جد در حال دنبال است بحث مقررات ساختمان و رعایت پدافند غیر عامل در ساخت و ساز است که در استان اجرایی شده است.

**هشدار به رویش گیاه سنبل آبی در تالاب های خوزستان

حری در ادامه افزود: گیاه سنبل آبی در آب و هوای مرطوب قابل رشد است و با رشد بر روی تالاب مانع عبور نور به تالاب شده و باعث مرگ آبزیان می شود. وی گفت: طبق آماری که یک ماه گذشته از کشور عراق رسیده این گیاه در رودخانه دجله و فرات دیده شده و با توجه به نزدیکی به تالاب هورالعظیم در استان هشدار لازم به محیط زیست در خصوص انتقال و رویش این گیاه در این تالاب داده شده است.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان بیان کرد: این گیاه در تالاب عینک گیلان در شمال ایران دیده شد که با مشارکت پنج هزار نفری این گیاه در این تالاب برچیده شد.
وی عنوان کرد: بذر این گیاه تا 30 سال ماندگار است و در آبی که ای سی بالا دارد نمی تواند زندگی کند و طبق بررسی های انجام گرفته ای سی تالاب هورالعظیم مناسب رشد این گیاه است

هفته پدافند غیر عامل از دوم تا هشتم آبان است.

شعار امسال هفته پدافند غیر عامل مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل پدافند غیر عامل است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار