شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

سه شنبه 27 مهرماه 1395 و در ادامه دیدارهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با خانواده معظم شهدا به عنوان یک رسالت دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با خانواده شهید قاسم آفریدونارزشمند جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، نشر ارزش های والای دفاع مقدس و قدردانی و دلگرمی بازماندگان، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه و عبدالحمید راستی مسئول امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با خانواده شهید قاسم آفریدون دیدار کردند.

 

دکتر ایدنی در این دیدار با اشاره به ارزش بالای نعمتهای سلامت و امنیت برای مردم گفت: علیرغم ضعفهای بارز امنیتی در کشورهای همسایه، وضعیت امنی که در ایران وجود دارد به خاطر خون شهدا و ایثارگری های خانواده های آنان است که ما مدیونشان هستیم؛ چرا که با مرور تاریخ متوجه می شویم که دامنه جغرافیایی این کشور زمانی از یک طرف تا مصر، از طرف دیگر تا هندوستان و از سویی تا مرزهای روسیه ادامه داشت که متاسفانه در تمام ادوار تاریخی از 1500-1400 سال پیش طی جنگ های مختلف، هر کسی به گونه ای بخشی از خاک این سرزمین را از آن جدا نمود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان ساخت: در دوران 8 سال دفاع مقدس جوانان و جان بر کفان این سرزمین اجازه ندادند حتی به اندازه یک وجب از این خاک با ارزش جدا شود و نشان دهنده این است که شهدا با چه تلاش ارزشمندی جانانه از این خاک دفاع کردند و مطمئناً ارج و قربی که ایشان و خانواده های آن ها در نزد خداوند دارند، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

 

وی ادامه داد: به پاس این همه رشادت و فداکاری، مردمی که قدردان این نعمات و مواهب خدادادی در این سرزمین هستند نیز کم نمی باشند.

 

گفتنی است شهید قاسم آفریدون که از پرسنل بیمارستان گلستان و از همرزمان شهید چمران بود، در تاریخ 31 اردیبهشت ماه سال 1360 در سوسنگرد به فیض شهادت نائل شد. روحش شاد و یادش گرامی باد





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار